Beantwoord

bpost heeft mijn telefoon/pakje kwijteraakt tijdens transport van proximus>bpost

  • 3 November 2023
  • 30 reacties
  • 482 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik heb een telefoon besteld met een mobiel abonnement, Die werd verstuurd door proximus naar bpost. De track and trace heb ik gekregen en stond 2 dagen dat bpost het aan het verwerken was, op de 3e dag kreeg ik een mail van bpost dat de inhoud van mijn pakje leeg was en dat ik de afzender moest bellen (proximus) dat heb ik gedaan.

Ik zou teruggebeld worden en dat duurt langer dan verwacht. Kunnen jullie nu uitzoeken hoe het zit met dit? en de bestelde gsm zijn imei blokkeren. Zodat niemand het kan gebruiken.

ik zit zonder gsm en weet niet precies wat ik kan doen? mijn klantnummer is 29469477. 

icon

Beste antwoord door M_016 3 November 2023, 15:19

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 1

@Luc.M heeft u nog iets kunnen horen?

Reputatie 1

Zou ik nog een update kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Dag, ik heb volgend antwoord gekregen;

Beste,

De nieuwe stock is voorzien rond 29/12.

Reputatie 1

Dat is oke dankuwel 👍

Reputatie 1

Goeiemiddag,

@Luc.M ik heb u een mail gestuurd kunt u die bekijken? Dankuwel

Reageer