@Permentier
Het moet ook actief staan bij PX, daarom omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om dit na te trekken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is),.
in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, in dit geval het betrokken gsmnummer waarover je vraag gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
De topic titel is wel verwarrend. Het zou dus werken?
Maar niet volgens de vraag.
ja een beetje wel, maar TS bedoelt daarmee dat alle voorwaarden voldaan zijn omdat het zou werken op de S10 (= toestel ondersteund door PX en instellingen zijn ook in orde op het toestel)
Dus nu is het nog aan PX om dit na te trekken of de acvtivatie ook in orde is.
@Permentier
je mag het GSMnr. toevoegen aan je profiel, dan kunnen we dit nakijken.
Geert
nummer toegevoegd aan profiel
nummer toegevoegd aan profiel
Op dit nummer staat voice VoWiFi actief.
Geert
Maar het werkt nog steeds niet
Maar het werkt nog steeds niet
werkt het ook niet als je het toestel eens in vliegtuig mode zet en alleen daarna wifi terug inschakelt.
@Permentier Heb je kunnen testen wat @Martin heeft voorgesteld?