Skip to main content

Vermits wij een zeer slechte verbinding binnen in huis met het GSM netwerk hebben Willen wij via WIFI bellen maar dit lukt mij niet (Samsung S10)Dit toestel staat nochtans in jullie lijst vermeld.

Heb het al een paar keer geprobeerd om dit in te stellen.Maar zonder resultaat.

groeten

Danny 

 

@Permentier

Het moet ook actief staan bij PX, daarom omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om dit na te trekken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is),.
in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, in dit geval het betrokken gsmnummer waarover je vraag gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


De topic titel is wel verwarrend. Het zou dus werken?
Maar niet volgens de vraag.


ja een beetje wel,  maar TS bedoelt daarmee dat alle voorwaarden voldaan zijn omdat het zou werken op de S10 (= toestel ondersteund door PX en instellingen zijn ook in orde op het toestel) 
Dus nu is het nog aan PX om dit na te trekken of de acvtivatie ook in orde is.


@Permentier 

je mag het GSMnr. toevoegen aan je profiel, dan kunnen we dit nakijken.

 

Geert


nummer toegevoegd aan profiel


nummer toegevoegd aan profiel

Op dit nummer staat voice VoWiFi actief.

 

Geert


Maar het werkt nog steeds niet😞


Heb je al eens herstart?
 


Maar het werkt nog steeds niet😞

werkt het ook niet als je het toestel eens in vliegtuig mode zet en alleen daarna wifi terug inschakelt.


@Permentier Heb je kunnen testen wat @Martin heeft voorgesteld?


Reageer