Beantwoord

Bellen via Wifi werkt met Samsung S10


Vermits wij een zeer slechte verbinding binnen in huis met het GSM netwerk hebben Willen wij via WIFI bellen maar dit lukt mij niet (Samsung S10)Dit toestel staat nochtans in jullie lijst vermeld.

Heb het al een paar keer geprobeerd om dit in te stellen.Maar zonder resultaat.

groeten

Danny 

 

icon

Beste antwoord door DaisyS 27 April 2023, 13:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Permentier Heb je kunnen testen wat @Martin heeft voorgesteld?

Maar het werkt nog steeds niet😞

werkt het ook niet als je het toestel eens in vliegtuig mode zet en alleen daarna wifi terug inschakelt.

Heb je al eens herstart?
 

Maar het werkt nog steeds niet😞

Reputatie 7
Badge +3

nummer toegevoegd aan profiel

Op dit nummer staat voice VoWiFi actief.

 

Geert

nummer toegevoegd aan profiel

Reputatie 7
Badge +3

@Permentier 

je mag het GSMnr. toevoegen aan je profiel, dan kunnen we dit nakijken.

 

Geert

ja een beetje wel,  maar TS bedoelt daarmee dat alle voorwaarden voldaan zijn omdat het zou werken op de S10 (= toestel ondersteund door PX en instellingen zijn ook in orde op het toestel) 
Dus nu is het nog aan PX om dit na te trekken of de acvtivatie ook in orde is.

De topic titel is wel verwarrend. Het zou dus werken?
Maar niet volgens de vraag.

@Permentier

Het moet ook actief staan bij PX, daarom omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om dit na te trekken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is),.
in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, in dit geval het betrokken gsmnummer waarover je vraag gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer