Skip to main content

al 4 dagen probeer ik als klant sedert 5j een nieuwe smartphone te bestellen met behulp van mijn abbo. Vrijdag kwam ik via klantendienst te weten dat mijn klantennummer na 5j plots gewijzigd leek. op de app moest ik mijn account na 5j deactiveren en dit zonder ooit 1 probleem te hebben. Nu heb ik dus een nieuw account , ben beheerder, ben degene die al 5j de facturen betaal en nu krijg ik steeds de melding / dit kan enkel besteld worden door de houder van de klantenrekening. Wat ik dus ben. wat is het probleem? heb ondertussen al gechat met de bot die niks begrijpt, op de klantendienst vindt men niet wat het probleem is. Moet ik dan naar een proxi winkel of zo? ik ben blijkbaar ook tester van de betaversie van de app zonder dit allemaal te weten.

@rodri Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Dag @rodri als bestellen via de site niet lukt kan je dit wel via onze klantendienst (080022800) of in een Shop van Proximus. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi


Reageer