Hallo,
Binnen ons pakket hebben wij 4 gsm-nrs. Op 1 werkt de 4411-app zonder problemen op de andere 3 niet.
Wat kan de redenen zijn?
Mvg
Hallo,
Binnen ons pakket hebben wij 4 gsm-nrs. Op 1 werkt de 4411-app zonder problemen op de andere 3 niet.
Wat kan de redenen zijn?
Mvg
de betaalmogelijkheid staat mss uit → Parkeren via 4411 in de MyProximus-app | Proximus
zie ook et antwoord hier → Kan geen berichten sturen naar 4411 (Be-Mobile) | Proximus Forum
Ok bedankt voor de info, maar op mijn nr ontvang ik rechtsreeks een factuur van 4411, de andere 3 nummers worden gewoon geweigerd door 4411. Heeft dit dan ook iets te maken met bovenstaande?
mss staat er een blokkering op diensten door derden → Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus
maar de proximus forummedewerkers kunnen dit natrekken voor u als ze hier de draad opnemen
de betrokken nummes kun je in je forumprofiel zetten onder het tekstveld ticket :
privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
het zou nu op al je nummers in orde moeten zijn, best de toestellen nog eens herstarten.
Groeten
Geert
thx, we proberen het zo snel mogelijk
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.