Skip to main content

Hallo,

Binnen ons pakket hebben wij 4 gsm-nrs. Op 1 werkt de 4411-app zonder problemen op de andere 3 niet.

Wat kan de redenen zijn?

Mvg

de betaalmogelijkheid staat mss uit → Parkeren via 4411 in de MyProximus-app | Proximus

zie ook et antwoord  hier → Kan geen berichten sturen naar 4411 (Be-Mobile) | Proximus Forum


Ok bedankt voor de info, maar op mijn nr ontvang ik rechtsreeks een factuur van 4411, de andere 3 nummers worden gewoon geweigerd door 4411. Heeft dit dan ook iets te maken met bovenstaande?


mss staat er een blokkering op diensten door derden → Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus

maar de proximus forummedewerkers kunnen dit natrekken voor u als ze hier de draad opnemen

de betrokken nummes kun je in je forumprofiel zetten onder het tekstveld ticket :

privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"


@C Ocker

het zou nu op al je nummers in orde moeten zijn, best de toestellen nog eens herstarten.

 

Groeten

Geert


thx, we proberen het zo snel mogelijk


Reageer