Skip to main content

Hallo,

Binnen ons pakket hebben wij 4 gsm-nrs. Op 1 werkt de 4411-app zonder problemen op de andere 3 niet.

Wat kan de redenen zijn?

Mvg

@C Ocker

het zou nu op al je nummers in orde moeten zijn, best de toestellen nog eens herstarten.

 

Groeten

Geert


de betaalmogelijkheid staat mss uit → Parkeren via 4411 in de MyProximus-app | Proximus

zie ook et antwoord  hier → Kan geen berichten sturen naar 4411 (Be-Mobile) | Proximus Forum


Ok bedankt voor de info, maar op mijn nr ontvang ik rechtsreeks een factuur van 4411, de andere 3 nummers worden gewoon geweigerd door 4411. Heeft dit dan ook iets te maken met bovenstaande?


mss staat er een blokkering op diensten door derden → Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus

maar de proximus forummedewerkers kunnen dit natrekken voor u als ze hier de draad opnemen

de betrokken nummes kun je in je forumprofiel zetten onder het tekstveld ticket :

privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"


thx, we proberen het zo snel mogelijk


Reageer