Geïmplementeerd

ENJOY

  • 17 October 2019
  • 39 reacties
  • 1805 Bekeken

Reputatie 3

Sorry maar waarom Enjoy. Ik heb al meerdere mensen over de vloer gehad die dit dus totaal niks vinden .Waarom niet gewoon het oude systeem behouden waarbij de mensen iets kunnen kiezen waar ze wat aan hebben.

Ik ga nergens naar toe en vond de optie om films te kijken perfect of eventueel een GSM aan te kopen maar nu laten jullie ons dus compleet in de steek.

Er is niks enjoyable aan enjoy voor velen van ons

 


39 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ben ook tegen het nieuwe format, vroeger spaarden wij punten op voor films waar wij zeer tevreden over waren, ook de andere aanbiedingen waren interessant.

Heb idd ook al veel opmerkingen daarover gehoord!

Enjoy afvoeren a.u.b. en terug naar de vertrouwde premiumclub.

PROXIMUS=DOEN!!!

 

@jdm_01 best ook op stemmen klikken hoe meer stemmen hoe meer Proximus ermee rekening houdt, toch volgens de uitleg van een proximus medewerker.

Reputatie 3
Badge

Het is gewoon een besparing op de kap van de brave, trouwe klant! Weg punten voor belwaarde!

Tja...de aandeelhouders moeten tevreden blijven, zeker?

Reputatie 5
Badge +3

Idd het brengt meer op als iedereen betaalt voor zijn belwaarde en films, enz…

Hopelijk wordt deze topic massaal gelezen en vooral STEMMEN!

 

Reputatie 7
Badge +1

Zag via Facebook dat PX Plopsaland op Zondag 3 november afgehuurd heeft voor Haloweenfeest. Via Enjoy kun je aan goedkope kaarten komen . Maar kunnen er daar dan meer als één miljoen klanten in 🤔. Dat bedoelen wij dat bij Premium club elke klant kan profiteren en nu maar een beperkt aantal 😥😉 Daarom zo vlug mogelijk terug naar het oude Premium club 🤨

Reputatie 7
Badge +4

Hallo iedereen! 

 

Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:

 

Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut!
Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.

In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.

 

 

We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.

We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.

 

Tot slot kondig ik graag exclusief op dit forum aan dat er binnenkort een nieuw Enjoy! Onderdeel zal gelanceerd worden, namelijk: Enjoy! Surprises!

Deze ‘surprises’ zullen klanten belonen door hen extra voordelen in hun packs te geven: Gratis pack voor beperkte tijd, verhoging van het data abonnement, gratis films om uit te kiezen in de catalogus. Deze producten worden soms ‘willekeurig’ en soms op een ‘gerichte’ manier gebracht. (Normaal) binnen de 14 dagen lanceren we de Enjoy! Surprises met een kleine verrassing voor al onze klanten.


Dus om kort even samen te vatten: Enjoy zal veel Proximus-Producten bevatten. Specials in de Enjoy! Deals, beloningen in de Enjoy! Surprises. De visie is niet langer om kortingen op de rekening aan te bieden, maar om onze klanten gratis meer voordelen te bieden op al onze bestaande producten en diensten!

 

Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover. 

 

Het Forum Team

 

Reputatie 5
Badge +2

hopelijk komt er weer iets waar je punten spaart, ik gebruikte die altijd om korting op foto’s te bestellen, hopelijk komt die terug, want nu heb ik ook niets aan enjoy.

Reputatie 7
Badge +1

Hallo iedereen! 

 

Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:

 

Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut!
Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.

In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.

 

 

We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.

We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.

 

 

Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover. 

 

Het Forum Team

 

@Charlotte.D , 👍 Ruil mijn krant gelijk in voor of Family Pakket of All Sports 😉🤗

Reputatie 5

In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.

 

 

Dag Charlotte,

Ik heb daar niets van ontvangen via mail .Is het dan de bedoeling dat je elke dag gaat kijken naar welke promoties er beschikbaar zijn. Ik had ook wel een een tv willen bestellen aan die prijs.  :)

mvg

 

Reputatie 7
Badge +1

@Jamo, helaas hier krijg je geen mail van. Het is gewoon elke dag kijken 😉

Reputatie 5
Badge +2

een mail sturen via een nieuwsbrief is toch het minste dat er kan gedaan worden, van service gesproken, op dit gebied geen voortuitgang, na het afschaffen van het oude systeem,

het kan toch vermeld worden als de nieuwsbrief verstuurd wordt,  

Reputatie 7
Badge +1

@Valencia, ik weet het maar het is aan PX hoe ze hiermee omgaan. En ze doen het niet 🥺😔

Reputatie 5
Badge +2

het is spijtig dat PX zo hen klanten behandeld, niet iedereen kijkt dagelijks naar enjoy, 

de meesten zijn er niet tevreden over en nu dit, 

hun op de hoogte houden van de acties is zelfs teveel, niet iedereen zit op het forum, dus de nieuwe acties is dus maar voor enkele die alles volgen en bijhouden, triestig

Momenteel opent enjoy  deals niet (of is er niets in die sectie?) . Enjoy experiences slechts 2 ‘stuks’.

Enjoy is één grote teleurstelling voor heel wat klanten(nieuwe en langdurige) . Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Artie

Reputatie 7
Badge +1

@Artie, er is een topic over Enjoy en daar wordt aangekondigd dat over 2 weken een item bijkomt genaamd : Suprises. Dit wordt iets voor trouwe klanten. Hoe of wat dat zullen we nog wel horen. Maar ik zou zeker via de MyProximus app dit in de gaten houden. Maar hoop dat PX naar iedere klant een mail gaat sturen als dit in werking treedt 😉

@Antoon1 , bedankt voor de informatie. :ok_hand_tone1: Ik hou het in het oog! 

Enjoy is verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.
en er komt 1 onderdeel bij namelijk Enjoy! Suprises, dit binnen 2 weken.
zie > https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52/enjoy-48601#post638932

Reputatie 7
Badge +1

@Martin, dat weet ik maar er komt 1 onderdeel bij namelijk Suprises. Kijk maar op het topic Enjoy. En dit binnen 2 weken. Ben heel benieuwd. Hoop hetzelfde principe als in Nederland bij Ziggo/Vodafone.

Het zou inderdaad leuk zijn om te kunnen/mogen kiezen uit tv pakket  aanbod als vaste klant.

Zoals  het inderdaad bij Ziggo/Vodafone nu reeds bestaat.

Dromen mag:wink:

Reputatie 7
Badge +1

Van mij mogen ze de krant omruilen voor Family pakket of All sports. Hoop ook op extra belminuten. Het is altijd datavolume extra maar nooit belminuten op de GSM of Vaste lijn. Wij ouderen zijn meer met extra belminuten dan extra data 😉🤗

Dat stoppen van de krant (myepress) (om eventueel te kunnen ruilen) zullen we waarschijnlijk zelf moeten doen via HLN als ik het goed begrepen heb.

Wilt u het My e‑Press abonnement stopzetten? Omdat het abonnement inbegrepen is in uw Pack, moet u bij Proximus niet speciaals doen. Wilt u uw account van bij de krant schrappen, contacteer dan de lezersservice van Het Laatste Nieuws of met de lezersservice van Le Soir.

Reputatie 7
Badge +1

Hallo iedereen! 

 

Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:

 

Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut!
Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.

In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.

 

 

We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.

We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.

 

 

Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover. 

 

Het Forum Team

 

@Charlotte.D, Prettige feestdagen. Al iets bekend over Enjoy Surprises. 14 dagen zijn voorbij 😉🤗

Reputatie 5
Badge +3

Gratis films om uit te kiezen uit de catalogus! 

Bij de enjoy surprises cadeau films heeft men de keuze uit amper 3 films!

Zou idd interessanter zijn mocht men kunnen kiezen uit de volledige catalogus, 

idem voor de maandelijkse bonusfilm. Keuze ook beperkt!

mvg.

Reputatie 5
Badge +2

er is inderdaad weinig keuze, meestal moet ik de bonusfilm ook laten passeren, want de keuze is nu niet bepaald geschikt voor iedereen, de gratis film voor het einde jaar , ook niet veel zaaks, 

Met kinderen zit er wel soms iets in, maar voor volwassen is er praktisch niets van degelijke films, waarom gewoon niet een film naar keuze uit alles, zoals hierboven al vermeld.

vinden jullie al enjoy! surprises terug in www.myproximus.be ?

Reageer