Vraag

Windows Life Mail (server )


Reputatie 3
Badge +1

Do 7-5-2020   14.17

 

Goede dag,

Door omstandigheid met kleinkind , heeft op pc zitten tokkelen, is een probleem opgetreden op de laptop ivm het aanmelden in Skynet met Windows Life Mail.

Telkens ik Windows Life Mail aanzet  en een nieuw bericht maak wordt de verbinding verbroken met Skynet.

 Momenteel werk ik met Proximus Mail  via mijn Vodafone mobiele wifi maar kan niet afdrukken. Geen contact met internet. (?)

In mijn account  eigenschappen , van WLM,  krijg ik in het venster aanmelden bij Skynet dat ik het paswoord moet invullen. Nu is net dat wat ik niet meer weet want door het voorval ben ik mijn bestand kwijt waar mijn paswoorden in stonden.

Als ik een nieuw bericht stuur dan staat dat in de map uitgaande berichten van mijn echtgenote als twee account en wanneer het verstuurt wordt staat het in haar map INKOMEND.

Wannet ik op internet ga via de huismodem verbreekt de verbinding na een paar minuten.

Hoe kan ik de printscreens  van vensters hier bijvoegen ?

Mijn vraag is : Ik weet dat paswoord niet meer en is het mogelijk dit te achterhalen of opnieuw in te loggen met een nieuw paswoord via eventuele tussenkomst van uw diensten ?

 

Ik weet dat WLM niet meer ondersteund wordt en ben bereid steeds via Proximus mail te werken maar na enkele minuten verbreekt internet steeds vandaar dat ik nu werk via Vodafone Mobiele Wifi.

 

Moet er iemand langs komen of kan het langs deze weg worden opgelost ?

Graag hulp aub

Met vriendelijke groeten,

Jean Paul De Raedt

(ex collega 026764)

 


55 reacties

aangezien je bericht is blijven steken in postvak UIT krijg die foutmelding   Ox800CCC7D

Maar als je toch een ander programma gaat gebruiken dan WLM moet je u daar inderdaad dan ook niet meer veel van aantrekken.

Reputatie 3
Badge +1

Martin,

Ik denk dat we hier dan , eindelijk, deze zaak kunnen afronden of niet?

In ieder geval ben ik u , en anderen die geholpen hebben, zeer dankbaar voor het geduld en de geboden hulp.

Ik heb nu weer dingen bijgeleerd, en op 71 jaar is dat niet zo evident vooral als je niet thuis zijt in het oplossen van problemen op computers.

Bedankt !!!!!!

Hoe sluiten we dat hier af met een het geven van een pluim voor uw gegeven oplossingen.

Groeten,

Jean Paul

Speelt geen rol ja mag aan iedereen die er aan meegeholpen heeft de pluimen uitdelen die je zelf wilt.

Reputatie 3
Badge +1

Zo, bedankt nogmaals en misschien, wie weet, tot een volgend probleem.

Geen enkel probleem en heel graag gedaan.

Reageer