Beste, ik gebruik mijn Wi-Fi Booster al een tijdje niet meer. Kost me 2,49€/m wil hem terug inleveren. Hoe doe ik dat. Voor het binnenkort opslaat naar 2,99€/m
FYI: Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs en kunnen voor retourlabels zorgen om die via Bpost terug te sturen maar ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Als bijkomende info: 0800 22 800 (gratis) voor hulp is wel nog te bereiken dan.
hier staat ook wat uitleg Een toestel terugsturen of omruilen | Proximus maar is soms niet gemakkelijk om te weten welke keuze je juist moet maken, in dit geval nadat je de labels opgestuurd gekregen hebt:
Huur je het toestel? Volg dan deze stappen:
- Print het label uit dat je via e-mail (of post) ontvangen hebt om je oud toestel terug te sturen. Als er vermeld wordt dat je toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvang je geen label. In dit geval mag je het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.
Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximus (In de MyProximus-app, tik op jeprofielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees. - Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos.
- Ga naar een bpost in je buurten geef het pakket gratis af.
Dag
Heidi ,
Alvast bedankt.
Heidi,
Ik heb nog steeds geen retourlabel ontvangen.
Groetjes
Kurt
Joël M
Née, niets in spam of junk ontvangen. Dus nog altijd niets ontvangen (retourlabel)
Grtj.
Kurt
Beste,
Ik heb via proximus een nieuwe booster aangekregen om dat er een defect zit in mijn huidige booster.
Er zat een retour via mail hoe ik deze moest terugsturen maar deze vind ik niet meer terug
Mijn exuses
Kunnen jullie aub een nieuw retour label opsturen?
Ik dank u vriendelijk
Gert Buitink
mail is ondertussen verzonden mét label
Groeten
tina
Beste Proximus, ik wil mijn WiFi booster stop zetten. Kunnen jullie mij de nodige labels versturen? Alvast bedankt!
Groetjes, Alexandra
maandag komen ze hier terug langs en zullen ze die u wel opsturen
Beste, ik zou ook graag mijn wifi booster opzeggen maar ik vind dit nergens terug op de website. Hoe kan ik dit doen? Groeten
- mss eens kijken in Myproximus > klik onderaan rechts op “abonnement opzeggen” daar alleen de wifibooster aangeven om op te zeggen.
- Anders afwachten tot PX medewerker maandag hier de draad opneemt en omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste
Ik zou graag mijn 3x wifi booster opzeggen
Zou ik een retour label kunnen ontvangen
Mvg
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.