Skip to main content

Mijn website kan sinds vanmorgen niet meer bereikt worden.

 

ter info → Stopzetting van gratis webruimte | Proximus Forum


@Midrac Over welke site gaat het juist zodat we dit kunnen nakijken? 

Als het een gratis website van ons betreft (users.skynet.be) is het normaal dat deze niet meer werkt zoals Martin reeds vermeldde. Hierover heeft u dan in de vorige maanden al info ontvangen  via mail en/of sms. 


Ja, en hier is het grote probleem: ik werd niet verwittigd. Ik HAD verwittigd moeten worden. Drie (3!!!) personen op de Proximus klantendienst hebben bevestigd dat ik een brief of email HAD moeten krijgen, maar geen één van de drie kon daar iets van terug vinden. 

Proximus flater waar ik al klacht voor heb ingediend en een schadevergoeding wil.

Proximus is blijkbaar nog altijd te veel staatsbedrijf om service te begrijpen.


@Midrac  Je kan hierover best contact opnemen met onze dienst dat instaat voor DNS/Hosting. Dat kan via e-mail op dnsmaster@proximus.com of telefonisch op het gratis nummer 0800 23 452. Groetjes, Antonella


Case closed. De mensen van DNSMaster waren de enigen van Proximus die meewerkten en een oplossing mee hielpen uitwerken.


@Midrac Dat zijn inderdaad specialisten hierin. Blij dat het voor jou is opgelost. Groetjes, Antonella


Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje maar kreeg nog geen oplossing aangeboden. 50min telefoon en dan plots verbroken. Als antwoord op mijn mail heeft DNS gisteren laten weten dat we in principe verwittigd werden in februari. Wat niet het geval was. Ik begrijp ook niet waarom ik in de “gestelde vragen” vind dat gebruikers hun toegang kunnen behouden en dat enkel nieuwe gebruikers geen gebruik meer kunnen maken van de gratis webruimte. Het aangeboden telefoonnummer 080023452 leidt je naar nergens, je kan één keer kiezen voor webhosting maar er volgt geen operator die je kan helpen. Ik heb aan de bediende die me weer naar dat nummer wou sturen gevraagd om zelf te proberen zodat hij het aan de lijve kan ondervinden.

site: www.satchmo.be  of http://users.skynet.be/satchmo/   

Erg spijtig dat je na meer dan 44 jaren klant te zijn op deze manier voor schut gezet wordt.

klantnummer 609388941

Andrée 


Dag @andée ik heb dossier 48897093 opgemaakt voor de juiste dienst, die jou verder zal contacteren. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi


Hallo, we zijn nu 7 dagen verder.  En we hebben nog niets gehoord. Kan u informeren of er nog een reactie zal komen? 


Dag @andée het is behoorlijk druk op deze dienst, ik heb gevraagd om je zo snel mogelijk te informeren. Groetjes, Heidi


dossier 48897093  vandaag krijg ik van proximus.customer.care@proximus.com de inhoud van een mail toegestuurd die ik maanden geleden zou gekregen hebben, zonder enige uitleg, verklaring… De mail zou het einde van de gratis webruimte aankondigen.

 

Hoe kan ik in godsnaam aan de info geraken om onze website ergens anders te activeren??

momenteel is de website www.satchmo.be al een tijdje door jullie ontoegankelijk gemaakt :rage:

Het zou fijn kunnen zijn mocht iemand mij dat mondeling kunnen uitleggen, maar dat lijkt ook onmogelijk. Solutions….was dat ooit geen slogan van jullie?

ontgoochelend

Andrée

0478367128


Ik vermoed dat je geen backup hebt want anders kun je bij gelijk welke website aanbiedere terecht.
gratis website bouwen


@andée 

het vermelde dossier is nog niet afgesloten

ik heb je info toegevoegd

Hopelijk krijg je de gevraagde info

groeten

Tina


Onze webmaster heeft een backup gemaakt maar is het normaal dat je geen  info ontvangt over het hoe en waarom de website afgesloten wordt. Een mail gestuurd zegt men en men verzendt mij deze opnieuw zonder een woord uitleg, een telefoonmaatschappij die telefonisch onbereikbaar is, triestig toch


@andée  Je kan hierover best contact opnemen met onze dienst dat instaat voor DNS/Hosting. Dat kan via e-mail op dnsmaster@proximus.com of telefonisch op het gratis nummer 0800 23 452. Groetjes, Antonella


🥶Antonella, heb je zelf al eens dat nummer gebeld en geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen? Ik wel, en het lukt NIET ook niet na 50min wachten en verschillende keren door verbonden te worden en dan plots tuut tuut tuut...

Antonella, heb je zelf al eens een mail gestuurd naar die mailbox en een antwoord ontvangen dat je verder helpt?  Ook dat heb ik gedaan en buiten een mail waarin verwezen werd naar een andere mail (zonder enige verdere precisering) die de klanten kregen, ontving ik verder geen reactie. 

Zo frustrerend. 

Andrée


@andree demesmaeker  Ikzelf niet, maar weet van verschillende klanten dat via onze dienst DNS/Hosting een oplossing hebben ontvangen voor hun vraag of probleem. Groetjes, Antonella


Je domein of hosting beheren

Waar kun je je domein en website beheren en wat kun je precies beheren? Log in op het controlepaneel van je domein en hosting voor een overzicht van alle functies.

Inloggen op het controlepaneel

  1. Surf naar https://cp.belgacomhosting.be/.
  2. In het veld Username, vul je gebruikersnaam in. Je gebruikersnaam begint meestal met HO en je vindt deze terug in de e-mail die je van ons ontvangen hebt na de registratie van je domeinnaam of hosting.
  3. In het veld Password, vul je wachtwoord in. Ben je je wachtwoord vergeten? Stel een nieuw wachtwoord in voor je domein of hosting.
  4. In het veld Language, kies Dutch.
  5. Klik op Login.

    Aanmelden op https://cp.belgacomhosting.be/

Je bent nu ingelogd op het controlepaneel van je domein en hosting.

Via het controlepaneel kun je je domein en hosting beheren.

 


TIP: gewoon even googelen kan je ook altijd een heel stuk verder helpen  bv → google.search.domein.hosting.beheren.proximus


Reageer