Mijn website kan sinds vanmorgen niet meer bereikt worden.
Mijn website kan sinds vanmorgen niet meer bereikt worden.
Als het een gratis website van ons betreft (users.skynet.be) is het normaal dat deze niet meer werkt zoals Martin reeds vermeldde. Hierover heeft u dan in de vorige maanden al info ontvangen via mail en/of sms.
Ja, en hier is het grote probleem: ik werd niet verwittigd. Ik HAD verwittigd moeten worden. Drie (3!!!) personen op de Proximus klantendienst hebben bevestigd dat ik een brief of email HAD moeten krijgen, maar geen één van de drie kon daar iets van terug vinden.
Proximus flater waar ik al klacht voor heb ingediend en een schadevergoeding wil.
Proximus is blijkbaar nog altijd te veel staatsbedrijf om service te begrijpen.
Case closed. De mensen van DNSMaster waren de enigen van Proximus die meewerkten en een oplossing mee hielpen uitwerken.
Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje maar kreeg nog geen oplossing aangeboden. 50min telefoon en dan plots verbroken. Als antwoord op mijn mail heeft DNS gisteren laten weten dat we in principe verwittigd werden in februari. Wat niet het geval was. Ik begrijp ook niet waarom ik in de “gestelde vragen” vind dat gebruikers hun toegang kunnen behouden en dat enkel nieuwe gebruikers geen gebruik meer kunnen maken van de gratis webruimte. Het aangeboden telefoonnummer 080023452 leidt je naar nergens, je kan één keer kiezen voor webhosting maar er volgt geen operator die je kan helpen. Ik heb aan de bediende die me weer naar dat nummer wou sturen gevraagd om zelf te proberen zodat hij het aan de lijve kan ondervinden.
site: www.satchmo.be of http://users.skynet.be/satchmo/
Erg spijtig dat je na meer dan 44 jaren klant te zijn op deze manier voor schut gezet wordt.
klantnummer 609388941
Andrée
Dag
Hallo, we zijn nu 7 dagen verder. En we hebben nog niets gehoord. Kan u informeren of er nog een reactie zal komen?
Dag
dossier 48897093 vandaag krijg ik van proximus.customer.care@proximus.com de inhoud van een mail toegestuurd die ik maanden geleden zou gekregen hebben, zonder enige uitleg, verklaring… De mail zou het einde van de gratis webruimte aankondigen.
Hoe kan ik in godsnaam aan de info geraken om onze website ergens anders te activeren??
momenteel is de website www.satchmo.be al een tijdje door jullie ontoegankelijk gemaakt
Het zou fijn kunnen zijn mocht iemand mij dat mondeling kunnen uitleggen, maar dat lijkt ook onmogelijk. Solutions….was dat ooit geen slogan van jullie?
ontgoochelend
Andrée
0478367128
Ik vermoed dat je geen backup hebt want anders kun je bij gelijk welke website aanbiedere terecht.
gratis website bouwen
het vermelde dossier is nog niet afgesloten
ik heb je info toegevoegd
Hopelijk krijg je de gevraagde info
groeten
Tina
Onze webmaster heeft een backup gemaakt maar is het normaal dat je geen info ontvangt over het hoe en waarom de website afgesloten wordt. Een mail gestuurd zegt men en men verzendt mij deze opnieuw zonder een woord uitleg, een telefoonmaatschappij die telefonisch onbereikbaar is, triestig toch
🥶Antonella, heb je zelf al eens dat nummer gebeld en geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen? Ik wel, en het lukt NIET ook niet na 50min wachten en verschillende keren door verbonden te worden en dan plots tuut tuut tuut...
Antonella, heb je zelf al eens een mail gestuurd naar die mailbox en een antwoord ontvangen dat je verder helpt? Ook dat heb ik gedaan en buiten een mail waarin verwezen werd naar een andere mail (zonder enige verdere precisering) die de klanten kregen, ontving ik verder geen reactie.
Zo frustrerend.
Andrée
Waar kun je je domein en website beheren en wat kun je precies beheren? Log in op het controlepaneel van je domein en hosting voor een overzicht van alle functies.
Je bent nu ingelogd op het controlepaneel van je domein en hosting.
TIP: gewoon even googelen kan je ook altijd een heel stuk verder helpen bv → google.search.domein.hosting.beheren.proximus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.