Vraag

Stopzetting van gratis webruimte

  • 24 februari 2021
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Ontving net het mailtje “Stopzetting van gratis webruimte”

Ik heb dat ooit eens gebruikt om te testen, heb er voor de rest niet veel mee gedaan.

Als ik verder geen gebruik van deze dienst wil maken, wordt de inhoud op deze ruimte dan gewoon gewist, of moet ik die zelf opruimen ?

In dat tweede geval moet ik wel wat hulp hebben, want ik ben mijn wachtwoord vergeten ;-)


4 reacties

Prox kan deze wissen voor u  als ze hier straks langskomen.

Webruimte, hoort Proximus Cloud daar ook bij?

neen.

Ongelooflijk dat Proximus eenzijdig verschillende opties van mijn abonnement kan stopzetten. Eerst de sim-kaart voor mijn tablet, daarna mijn domeinnaam en vervolgens ook nog mijn webruimte die ik al meer dan 20 jaar gebruik. Om dit op te lossen zal ik (behalve al het extra werk waar ik niet om gevraagd heb) bij andere providers zeker 150 euro extra per jaar moeten betalen. Ik vind het onbegrijpelijk dat ik na meer dan 30 jaar klant op die manier behandeld wordt.

Proximus is bovendien blijkbaar niet bereid om een minimale compensatie te voorzien…

Ik ben echt verbaasd dat men op deze manier met trouwe klanten omgaat!

Patrick Boucneau

Herk-de-Stad

Reageer