Vraag

users.skynet.be/xxx werkt niet meer sinds 3juni

  • 7 June 2021
  • 9 reacties
  • 672 Bekeken

Sinds 3/6 werkt users.skynet.be niet meer.  Wat moet ik doen?


9 reacties

service is gestopt vanaf 1 mei:

Belangrijke informatie over je webruimte

Je geniet momenteel van gratis webruimte. Vanaf 1 mei 2021 zal deze gratis service stopgezet worden.

Wil je je website behouden? Stap dan over naar Bizz Online. 
Daarin zit naast webruimte ook een domeinnaam, een mailbox én persoonlijke ondersteuning op vlak van configuratie,
digitale strategie tot en met de publicatie van je website door een van onze digitale experts.
Meer weten? Surf naar www.proximus.be/bizzonline. 
Of je kan kiezen voor een oplossing bij een andere leverancier (bvb. OVH, COMBELL, …).

Opgelet! Als je overstapt naar een andere leverancier, is het belangrijk om eerst je website aan te maken bij je nieuwe provider.
Aarzel niet om onze rubriek 'Veelgestelde vragen' te raadplegen.
Zodra de site is aangemaakt, kan je de instellingen van je webserver configureren voor je domeinnaam.

Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team

Veelgestelde vragen:
Alle rechten voorbehouden, © 2021 Proximus |Uitschrijven |Wettelijke vermeldingen |Privacy
Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel,
BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE50 0001 7100 3118 BPOTBEB1

En dit zonder enige verwittiging, boodschap of whatever….

bovenstaande is wat ik en anderen via mail ontvangen hebben, mss in je spam/junk folder terecht gekomen.

Nee ik heb niets ontvangen,  maar bedankt voor je antwoord.  Ik heb case bij proximus geopend en zal zien wat ervan komt…  Service staat nog altijd niet in hun woordenboek

 

Ik heb dat email ook ontvangen, en het is een schande. Ik betaal maandelijks 27 Euro voor twee draadjes aan een modem, en nu pakken ze ons nog eens die schamelijk webruimte af. Er zitten een pak bloggers op users.skynet, en die moeten dan maar allemaal gaan betalen.  No way …. er bestaan betrouwbare en gratis hostingservices.  Duidelijk dat Proximus een semi-staatsbedrijf is, de zakken moeten gevuld geraken. . 

ik heb dit bericht gekregen in mei, maar volgens ik las was dat enkel voor de domeinnaam..

zie hieronder het knipsel van de mail, dit gaat niet over de webruimte volgens mij.

Ik had de bui wel zien aankomen en ben overgestapt naar een andere site beheerder.

Worden de gegevens  en bestanden van de website die in mijn map op “users.skynet” gedelete?

 

De inhoud van de mail die je zou moeten ontvangen hebben omtrent het stoppen van de service vanaf 1 mei, staat hier te lezen → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/users-skynet-be-xxx-werkt-niet-meer-sinds-3juni-53672?postid=683135#post683135

De inhoud van de mail die je zou moeten ontvangen hebben omtrent het stoppen van de service vanaf 1 mei, staat hier te lezen → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/users-skynet-be-xxx-werkt-niet-meer-sinds-3juni-53672?postid=683135#post683135


Zal hierover niet verder posten, ik had dit antwoord gelezen, maar heb geen herinnering van deze mail.

in mij postbus/map/ proximus vind ik niets weer hierover

Het zij zo, wel  spijtig dat de melding die ik of mijn bezoekers krijgen dat de site “ The page you are looking for is temporary unavailable “ niet klopt met de werkelijkheid  :unamused:

Ik vind het ook heel spijtig dat die service weggevallen is, ik had ook een site op users.skynet.be

Reageer