Ook hier (alweer) problemen met de webmail. Heb ook de indruk dat niet alle mails binnenkomen. Een vriend toonde mij een mail die hij donderdag jl. heeft verzonden (naar het correcte adres) en ik heb hem nog niet ontvangen. (Alweer) Frustrerend...
Dat van mails die te laat toekomen is niet specifiek het probleem dat gisteren en eergisteren opdook. Het probleem was erger, het was meer rondjes draaien bij het openen dat niet lukte, en meldingen van probeer het later opnieuw enz. Het ging meer over een algemene problemen, want trouwens in mijn mail applicatie thunderbird kwamen de mails onvertraagd en zonder problemen binnen.
gisteravond al problemen met kleine momenten dat het lukte op webmail, maar deze morgen geraak ik er niet op, heel vervelende als je op dringende mails moet reageren die je niet binnenkrijgt omdat het systeem niet werkt, via outlook lukt het ook niet, geen iPhone dus ook geen app
Geinstalleerd en idd mails komen nu wel binnen...noodoplossing
Nu is het wachten,wachten,wachten….op Proximus.
Waarom is dit een noodoplossing en blijf je niet gewoon bij Thunderbird? Geen stress meer omdat webmail niet werkt. De voornaamste reden dat ik webmail bezoek is dat op dit forum gepost wordt dat webmail niet werkt. Raar he? (en anders af en toe om te zien of een mail niet toevallig in de spamfolder is geraakt)
Webmail werkt, want anders werkt Thunderbird toch ook niet met mijn skynet adressen. Het heeft iets te maken met inloggen via een browser, want via de webapplicatie kan ik helemaal niet inloggen en via Thunderbird kan dat wel.
Dit topic staat ondertussen bij de ‘Problemen opgelost’ ?? Wie is de optimist die ons dit wil laten geloven?
Ik kan nog steeds niet inloggen via Edge/Webmail. Ook de Proximus Mailapp via de iPhone start moeizaam, het radertje ‘verifiëren’ blijft draaien, er komen geen nieuwe mails binnen.en verzenden lukt evenmin.
Voor alle duidelijkheid het is de webmail-applicatie via browser die niet werkt en sommigen hebben ook problemen met prox mail app op andere toestellen zoal smatphone bvb
Klopt het dat Webmail voor de zoveelste maal problemen heeft?
Geprobeerd via elke browser maar overal loopt hij vbast.
“Dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden.”
Net contact gehad via chat met Proximus
Er is blijkbaar een enorm probleem. IT is op de hoogte maar weten niet wanneer het zal opgelost worden.
Wat mij opvalt is dat dit probleem de laatste tijd regelmatig terugkomt, waar de persoon aan de chat mij 100% gelijk gaf.
Proximus, hoe komt dit ?
Bladzijde 2 / 3
Stefaan Schoonooghe schreef:
Martin schreef:
@Stefaan Schoonooghe is het bij u nog niet in orde gekomen, want bij mij werkt het voorlopig toch terug, daarstraks kon ik zelfs niet inloggen.
Nu in orde.
Yep. Mail gekregen dat mijn factuur beschikbaar is.
Ook hier (alweer) problemen met de webmail. Heb ook de indruk dat niet alle mails binnenkomen. Een vriend toonde mij een mail die hij donderdag jl. heeft verzonden (naar het correcte adres) en ik heb hem nog niet ontvangen. (Alweer) Frustrerend...
Dat van mails die te laat toekomen is niet specifiek het probleem dat gisteren en eergisteren opdook. Het probleem was erger, het was meer rondjes draaien bij het openen dat niet lukte, en meldingen van probeer het later opnieuw enz. Het ging meer over een algemene problemen, want trouwens in mijn mail applicatie thunderbird kwamen de mails onvertraagd en zonder problemen binnen.
Hoeveel onverwachte fouten hebben ze daar in stock?
Mail van donderdag trouwens nog steeds niet ontvangen...
Hier ging het enkele dagen goed, en nu dinsdagavond ligt het weer plat
Heb ook opgemerkt dat mails die in webmail zitten, niet ontvangen worden door outlook.
Is er nu niemand binnen proximus die deze problemen kan oplossen?
TBI: Via de mailapplicatie “Thunderbird” op mijn laptop blijft het nog altijd goed werken.
Kan helaas geen Thunderbird installeren.
Denk dat Proximus dringend werk moet gaan maken van hun applicaties..wordt hopeloos
Denk dat er maar 1 software goed draait bij Proximus en dat is de facturatie……..
Bij deze kan ik nog steeds en opnieuw mijn inkomende mails niet meer zien
Welke tegemoetkoming wordt hiervoor voorzien Proximus?
Voor wat het waard is: thunderbird voor Android is ontwikkeling en zou dit jaar moeten afgewerkt zijn!
C Ocker schreef:
Kan helaas geen Thunderbird installeren.
Denk dat Proximus dringend werk moet gaan maken van hun applicaties..wordt hopeloos
Denk dat er maar 1 software goed draait bij Proximus en dat is de facturatie……..
Geinstalleerd en idd mails komen nu wel binnen...noodoplossing
Nu is het wachten,wachten,wachten….op Proximus.
gisteravond al problemen met kleine momenten dat het lukte op webmail, maar deze morgen geraak ik er niet op, heel vervelende als je op dringende mails moet reageren die je niet binnenkrijgt omdat het systeem niet werkt, via outlook lukt het ook niet, geen iPhone dus ook geen app
@Valencia of anders thunderbird tijdelijk installeren op je pc/laptop tot alles opgelost is bij PX
C Ocker schreef:
Geinstalleerd en idd mails komen nu wel binnen...noodoplossing
Nu is het wachten,wachten,wachten….op Proximus.
Waarom is dit een noodoplossing en blijf je niet gewoon bij Thunderbird? Geen stress meer omdat webmail niet werkt. De voornaamste reden dat ik webmail bezoek is dat op dit forum gepost wordt dat webmail niet werkt. Raar he? (en anders af en toe om te zien of een mail niet toevallig in de spamfolder is geraakt)
Voor mij is en blijft Thunderbird een noodoplossing.
Ik gebruik webmail, zit in principe in mijn abo. Proximus moet zien dat alles werkt waarvoor betaald wordt, dit is nu éénmaal wettelijk vastgelegd.
Webmail werkt, want anders werkt Thunderbird toch ook niet met mijn skynet adressen. Het heeft iets te maken met inloggen via een browser, want via de webapplicatie kan ik helemaal niet inloggen en via Thunderbird kan dat wel.
wat is thunderbird, ik heb enkel een laptop
ik krijg de mails weer binnen via outlook maar webmail werkt nog steeds niet
Dit topic staat ondertussen bij de ‘Problemen opgelost’ ?? Wie is de optimist die ons dit wil laten geloven?
Ik kan nog steeds niet inloggen via Edge/Webmail. Ook de Proximus Mailapp via de iPhone start moeizaam, het radertje ‘verifiëren’ blijft draaien, er komen geen nieuwe mails binnen.en verzenden lukt evenmin.
Voor alle duidelijkheid het is de webmail-applicatie via browser die niet werkt en sommigen hebben ook problemen met prox mail app op andere toestellen zoal smatphone bvb
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.