Skip to main content
Vraag

Vraag indien breedband internet zou opgezegd worden, hoe paswoord Proximus mailbox zelf nog wijzigen ?

• December 1, 2025
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Mevrouw, Mijnheer,

Indien ik later dit jaar of begin volgend jaar breedband internet (dsl) zou opzeggen omdat het mobiele aanbod beter/interessanter is dan het op mijn locatie voorhanden totaal verouderde dsl-aanbod (ook in combinatie met Tessares 4G), stelt zich de vraag hoe ik zelf nog het paswoord kan wijzigen van mijn na een eventuele opzeg - conform de bestaande wetgeving - behouden Proximus mailbox 

Concreet indien ik enkel Proximus klant zou blijven met een mobiel abonnement (of zelfs geen klant meer zou zijn in de loop van 2026), kan ik zelf nog betrokken e-mail paswoord wijzigen via MyProximus of dient er zo wie zo dan beroep te worden gedaan op 0800 (of een Proximus center) en op welke wijze kan “een bewijs als eigenaar” worden geleverd?

Dank bij voorbaat

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@M_016 je behoud je e-mailadres en je kan inloggen via webmail, daar kan je ook klikken op een tekst link om je paswoord aan te passen mits je het oude paswoord nog weet en je e-mail inlog.

Martin
  • December 1, 2025

@Master-magic 
Dit is inderdaad het probleem als je uw oud wachtwoord niet meer kent zoals  in dit geval hier: 
→ Hoe paswoord van mijn @skynet.be mailaccount aanpassen (als Telenet klant) | Proximus Forum

waarop nog niet door de PX moderatoren  geantwoord werd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Expert
  • December 1, 2025

My mailbox | Proximus

Bovenstaande is inderdaad een oplossing om het mailbox password te vervangen indien het oude paswoord nog gekend is, maar biedt geen soelaas voor bv. mailbox hacked (of password vergeten is)