Hallo,
Ik ben klant bij Telenet mét behoud van mijn @skynet.be e-mailadres.
Ik heb een werkende Skynet mailbox: ik kan mails ontvangen en versturen vanaf mijn iPad en iPhone.
Ik wil dat nu ook kunnen vanaf mijn computer. Dus wil ik op mijn computer Outlook instellen voor mijn Skynet-mailaccount. Alleen… ik ken het bijbehorende paswoord niet (meer)...
Hoe/waar kan ik het paswoord van mijn skynet-mailaccount veranderen? (als niet-Proximusklant)
Ik heb al contact opgenomen met de Proximus helpdesk. Na meer dan een uur bellen kwam ik erachter dat mijn probleem (mede door de taalbarrière) niet begrepen werd en heb ik Ioannis (die een Nederlands sprekende Griek was en vermoedelijk aan de lijn was vanuit Griekenland ) gezegd dat dit niet echt opschoot.
Gelieve mij ook niet door te verwijzen naar https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-je-mailbox/wachtwoord-van-je-mailbox.html.
Ik heb daar een account aangemaakt (met mijn skynet e-mailadres) maar ik zie daar geen diensten. Wat ook logisch is, want ik ben geen Proximus klant.
Ik heb ook al naar https://www.proximus.be/nl/customs/spa/apps/mailbox/#/recoverpassword gesurfd.
Als ik echter daar mijn @skynet.be adres invul, krijg ik de boodschap:
“Opgepast
Om een nieuw wachtwoord aan te vragen gelieve eerst een favoriete methode te kiezen in MyProximus.”
Er moet toch een mogelijkheid zijn om het paswoord van mijn eigen e-mailaccount aan te passen?
(Proximus klant of niet)
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Guido


