Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster

  • 15 January 2021
  • 44 reacties
  • 3094 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

(4) Het is ergerlijk dat proximus niet per mail bereikbaar is.

Maar wel hier en je wordt er bovenop nog vlug geholpen ook :relaxed:

Reputatie 1

Da's waar!

Reputatie 1

@Werner 1752 Ik heb juist het nodige ingeleid in de systemen  zodat u via mail het nodige retourlabel gaat ontvangen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Intussen ontvangen, bedankt.

Reputatie 1

Twee weken geleden is een technicus van Proximus onze modem komen vervangen, omdat het internet voortdurend uitviel. Naar tevredenheid overigens, want het probleem lijkt van de baan. Hij had echter gezegd dat we per post een label zouden ontvangen om de oude modem terug te sturen. We zijn twee weken verder en het ding ligt hier nog altijd stof te vergaren. Kunnen jullie eens nakijken hoe ik de modem moet terugsturen?

na diverse problemen eerst een nieuwe modem (bbox) ontvangen ZONDER verdere documenten, nadien tv decoder MET retourdocumenten. Problemen zijn nu schijnbaar van de baan , tv decoder is netjes via Bpost geretourneerd . De modem (bbox) geeft me wat kopzorgen; klantendienst zegt : gewoon in doos naar bpost doen zonder doc; bpost weet wat er moet gebeuren…  Andere medewerker : wachten op retourdocumenten …. andere medewerker :je zal documenten ontvangen zodra teruggezonden tv-decoder ontvangen is door proximus …

Euhhhhh… 

nergens iets te vinden , niet in spam niet in myproximus ,etc.

Laat ik dat ding niet best gewoon op zolder staan???

Als de oude decoders V4 decoders waren dan moet je die inderdaad niet meer terugsturen.

Beste, 

Bedankt voor je berichtje.

Dus het moet teruggestuurd worden? Ondanks dat ik dit kan binnen brengen in een proximus shop? Vanwaar het eigenlijk allemaal komt? En waar er toestellen  worden gebracht en opgehaald?

Doet het er toe in wat voor een doos dit zit? Ik ben NIET vanplan om nog maar 1 cent uit te geven aan jullie bedrijf. 

Ik zal dit dan ook doen van zodra IK tijd heb. Helaas zijn er mensen die nog wel moeten werken.

Is het ook mogelijk de herinnering niet meer elk uur van de dag te versturen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Astrid.

Badge

 

Reputatie 1

Had ik idd nog niet aan gedacht :flushed: , maar daar vind ik ook nog niets terug.

De V5 compact moet inderdaad ingeleverd worden,

@PROXIMUS_ dan kunnen de proximus forummedewerkers je de retourlabels opsturen van zodra ze hier de draad opnemen.

Dan brengen ze dit morgen wel in orde, geen probleem.

Als nog zo’n oude witte bbox2 modem is dan moet die niet teruggestuurd worden, in het ander geval kan straks iemand van het prox forumteam die hier langskomt de retourlabels opsturen.

 

FYI: Maandag als de Proximus forummedewerkers hier terug langskomen kunnen zij u hiermee verder helpen.

Tijdens telefonisch contact op 080022800 werd een defecte harde schijf vastgesteld in de decoder van mijn bejaarde moeder. Op zaterdag zou een nieuwe decoder geleverd worden door B-Post. Na het gesprek kreeg ik een sms met de bevestiging van de levering en met de melding dat B-post later de oude decoder zou komen ophalen.

Op zaterdag geen B-post gezien. De nieuwe decoder werd op maandag geleverd. En een paar uur later was B-post er terug om de oude op te halen. Ik had tijdens die paar uurtjes nog niet de mogelijkheid om de installatie te doen (ik was trouwens aan het werk) en mijn moeder heeft dan ook de oude decoder niet meegegeven. Met als reactie van de B-post koerier: “dan zal je die zelf moeten terugbrengen”…..

Kunnen jullie zorgen voor een nieuw ophaalmoment door B-post?

 

met vriendelijke groeten

Waar kan ik mijn oude modem en decoder inleveren. Omgeving waasland temse

Reputatie 7
Badge +3

@Olav M  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Modem en decoder dien je in te leveren bij Bpost via het retourlabel dat je per mail ontvangt bij de opzeg of omruiling ervan. Mocht je deze niet hebben ontvangen (check spam), kijk ik het graag verder voor je na. Vul je dan even je klantnummer in bij de profielgegevens?

Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Badge

Beste, 

H3b sinds 2 weken de nieuwe Android decoders?

Wat doe ik met de oude gehuurde decoders?

De vraag reeds gesteld via messenger, de ene zei weggooien via containerpark, heb dit toch maar niet gedaan. ( OPERATOR gaf aan dat ik deze gekocht had en dus kon weggooien, maar er zat ene inbegrepen in mijn tuttimus pack en de andere huurde ik)

Een andere operator zei dat ze een document ging doorsturen om deze binnen te leveren, maar een week later nog niks ontvangen. 

Hoelang moet ik nog wachten?

Reputatie 7
Badge +3

@jessie Ik ga je het retourlabel zo snel mogelijk (lees: zo snel als de systemen mee willen) bezorgen via dossier 47263242 dat hiervoor was opgemaakt en ik zelf in behandeling heb genomen. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@jessie  De e-mail met het label in bijlage komt er vandaag nog aan. Groetjes, Antonella

Reageer