Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster

  • 15 January 2021
  • 44 reacties
  • 3151 Bekeken

Betreft: 

Klantennummer

1359614

Ik heb op 13/01 de wifi booster binnen geleverd via de officiële weg, de bPost. Ik ben echter vergeten de kabel mee te geven. Hoe kan ik deze nu achterna zenden. Heb mijn barcode van verzending niet meer.

Hopelijk kan iemand me helpen. Hartelijk dank, vriendelijke groeten. René

 

 
 

44 reacties

retourlabel ontvangen. bedankt

het blijft onduidelijk waarom dit zo’n soep blijft bij proximus.

Soit, ik stuur de modem terug en hoop dat alles dan afgehandeld is zonder dat ik er nog een faktuur voor krijg.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @erik de brief met het bijgevoegde retourlabel is (per post) onderweg! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Philippe-dieter Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.

Mijn collega gaat jou een retourlabel bezorgen per e-mail via dossier 47354106 dat hiervoor in behandeling is.

Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

Ondertussen alles goed ontvangen.  Thanks !!

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@PeterWF  Je gaat vandaag nog een e-mail ontvangen waarin de omruiling van de decoder wordt bevestigd en in bijlage zal je ook het retourlabel terugvinden waarmee je de oude decoder gratis kunt terugsturen via Bpost. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Werner 1752 Graag gedaan.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@walter1961  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Er was inderdaad nog geen retourlabel aangemaakt voor de modem. Ik zorg ervoor dat je deze vandaag nog via e-mail ontvangt. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

FYI:  Een tijd geleden kon je alleen apparatuur binnenbrengen bij een opzeg dus als het geen retour tgv een omruiling was maar dit is onlangs ook veranderd blijkbaar dus ook niet meer bij opzeg, het zou dus kunnen kunnen als je probeert om het toch via een Prox shop het te laten retourneren ze het weigeren en je het toch nog moet via Bpost terugsturen, dan verspeel je nog meer tijd….

Een gewone gesloten doos is voldoende met de decoder en zijn netsnoer/voedingsadapter.

NB: Iemand die van Proximus zelf is komt pas maandag terug hier langs op het forum.

Als de Prox forummedewerkers hier langskomen kunnen ze die u opsturen, best ook eens kijken in de spam / junk mail folder of die daar niet in terecht komt.

nee, is recentere bbox3.

Ik wacht dus verder af..

Reputatie 7
Badge +3

@PeterWF Ik heb je vraag verplaatst naar een bestaand topic hierover. Kan je jouw profiel aanvullen met de klantgegevens van je mama? Dan kijk ik dit graag verder na.

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

Badge

Dank je wel

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Astrid.s deze apparatuur moet terug naar ons magazijn en staat los van het stockbeheer in onze Shops, hier kun je ook geen decoder of modem gaan ophalen.  Je kunt een gratis kartonnen doos uit de supermarkt gebruiken, als alles er maar in past. Ook de retourzending is gratis, als je het juiste label gebruikt.  Deze herinneringen worden automatisch verzonden, dit kunnen we niet manueel aanpassen. Wacht niet te lang met terugzenden, om een extra aanrekening te vermijden. Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge

Ik wens de WIFI BOOSTER terug te geven.  Kan dt via een shop ? Hoe kom ik in het bezit van een terugzendingsbon.   Alvast bedankt.

PS:  door betere plaatsing apparaten is de wifi booster overbodig. Heeft dus niets met de werking van het apparaat te maken.

FYI → Vind je dichtsbijzijnde Proximus Shop

Dag Antonella,

bedankt voor je antwoord. Ik heb de gegevens van mijn mama toegevoegd in deze account. Heb je hiermee voldoende info om een nieuw afhaalmoment te regelen?

met vriendelijke groeten,
Peter

FYI: morgen komen de prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen 

Beste,

 

Bedankt voor je berichtje.

Helaas ben ik niet in de mogelijkheid de decoder terug te sturen. Daar ik geen printer heb.

Is het mogelijk iemand langs te sturen die in de buurt moet zijn om al het nodige op te halen? Of mag ik dit binnen brengen in dichtstbijzijnde winkel?

Indien dit niet het geval is zal ik ten vroegste in Augustus het nodige kunnen doen.

 

Alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groeten,

Astrid.

Reputatie 7
Badge +3

@Astrid.s  Ik heb je vraag verplaatst naar een bestaand topic hierover. Indien je niet over de mogelijkheid beschikt om het label uit te printen, mag je zeker even langskomen in een Proximus shop waar deze voor jou uitgeprint kunnen worden zodat je deze alsnog kan inleveren via Bpost. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@rejo 

toestel staat momenteel als binnengebracht.

voor een kabel kunnen we geen nieuw label sturen

Moest je een proximus winkel passeren kan je ev vragen of zij de kabel binnen nemen?

En anders is het zo… niks aan te doen…

groetjes

Tina

 

Reputatie 1

Nieuwe Decoder v6 vandaag ontvangen en met succes geïnstalleerd !

Heb echter nog geen retour-ticket voor mijn defecte Decoder v5 c ontvangen ?

TUI: Als je oude bbox nog zo’n witte bbox2 was dan moet die niet meer terug gestuurd worden, indien het om een zwarte bbox3 gaat dan kan iemand van het prox team je de retourlabels terug opsturen, best ook eens kijken of die mail niet in je spam/junk mail terecht gekomen is.

Reputatie 7
Badge +3

@PeterWF Antonella heeft een dossier 47619342 op haar naam aangemaakt en gaat het nakijken en dan ook zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

 

Reputatie 1

(1) Het is een zwarte bbox 3

(2) de mail zit NIET in de spam

(3) Het is net omdat niemand mij retourlabels heeft gestuurd dat ik hier een bericht plaats

(4) Het is ergerlijk dat proximus niet per mail bereikbaar is.

Reputatie 7
Badge +3

@Werner 1752 Ik heb juist het nodige ingeleid in de systemen  zodat u via mail het nodige retourlabel gaat ontvangen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer