Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster

  • 15 January 2021
  • 44 reacties
  • 3069 Bekeken

Betreft: 

Klantennummer

1359614

Ik heb op 13/01 de wifi booster binnen geleverd via de officiële weg, de bPost. Ik ben echter vergeten de kabel mee te geven. Hoe kan ik deze nu achterna zenden. Heb mijn barcode van verzending niet meer.

Hopelijk kan iemand me helpen. Hartelijk dank, vriendelijke groeten. René

 

 
 

44 reacties

FYI: Maandag als de Proximus forummedewerkers hier terug langskomen kunnen zij u hiermee verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@rejo 

toestel staat momenteel als binnengebracht.

voor een kabel kunnen we geen nieuw label sturen

Moest je een proximus winkel passeren kan je ev vragen of zij de kabel binnen nemen?

En anders is het zo… niks aan te doen…

groetjes

Tina

 

Reputatie 1

Nieuwe Decoder v6 vandaag ontvangen en met succes geïnstalleerd !

Heb echter nog geen retour-ticket voor mijn defecte Decoder v5 c ontvangen ?

Als de Prox forummedewerkers hier langskomen kunnen ze die u opsturen, best ook eens kijken in de spam / junk mail folder of die daar niet in terecht komt.

Reputatie 1

Had ik idd nog niet aan gedacht :flushed: , maar daar vind ik ook nog niets terug.

Dan brengen ze dit morgen wel in orde, geen probleem.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @erik de brief met het bijgevoegde retourlabel is (per post) onderweg! Groetjes, Heidi

Badge

Beste, 

H3b sinds 2 weken de nieuwe Android decoders?

Wat doe ik met de oude gehuurde decoders?

De vraag reeds gesteld via messenger, de ene zei weggooien via containerpark, heb dit toch maar niet gedaan. ( OPERATOR gaf aan dat ik deze gekocht had en dus kon weggooien, maar er zat ene inbegrepen in mijn tuttimus pack en de andere huurde ik)

Een andere operator zei dat ze een document ging doorsturen om deze binnen te leveren, maar een week later nog niks ontvangen. 

Hoelang moet ik nog wachten?

Als de oude decoders V4 decoders waren dan moet je die inderdaad niet meer terugsturen.

Badge

 

De V5 compact moet inderdaad ingeleverd worden,

@PROXIMUS_ dan kunnen de proximus forummedewerkers je de retourlabels opsturen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@jessie Ik ga je het retourlabel zo snel mogelijk (lees: zo snel als de systemen mee willen) bezorgen via dossier 47263242 dat hiervoor was opgemaakt en ik zelf in behandeling heb genomen. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Badge

Dank je wel

Reputatie 7
Badge +3

@jessie  De e-mail met het label in bijlage komt er vandaag nog aan. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

Ik wens de WIFI BOOSTER terug te geven.  Kan dt via een shop ? Hoe kom ik in het bezit van een terugzendingsbon.   Alvast bedankt.

PS:  door betere plaatsing apparaten is de wifi booster overbodig. Heeft dus niets met de werking van het apparaat te maken.

Reputatie 7
Badge +3

@Philippe-dieter Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.

Mijn collega gaat jou een retourlabel bezorgen per e-mail via dossier 47354106 dat hiervoor in behandeling is.

Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

Ondertussen alles goed ontvangen.  Thanks !!

 

 

Beste,

 

Bedankt voor je berichtje.

Helaas ben ik niet in de mogelijkheid de decoder terug te sturen. Daar ik geen printer heb.

Is het mogelijk iemand langs te sturen die in de buurt moet zijn om al het nodige op te halen? Of mag ik dit binnen brengen in dichtstbijzijnde winkel?

Indien dit niet het geval is zal ik ten vroegste in Augustus het nodige kunnen doen.

 

Alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groeten,

Astrid.

FYI: morgen komen de prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen 

Reputatie 7
Badge +3

@Astrid.s  Ik heb je vraag verplaatst naar een bestaand topic hierover. Indien je niet over de mogelijkheid beschikt om het label uit te printen, mag je zeker even langskomen in een Proximus shop waar deze voor jou uitgeprint kunnen worden zodat je deze alsnog kan inleveren via Bpost. Groetjes, Antonella

Beste, 

Bedankt voor je berichtje.

Dus het moet teruggestuurd worden? Ondanks dat ik dit kan binnen brengen in een proximus shop? Vanwaar het eigenlijk allemaal komt? En waar er toestellen  worden gebracht en opgehaald?

Doet het er toe in wat voor een doos dit zit? Ik ben NIET vanplan om nog maar 1 cent uit te geven aan jullie bedrijf. 

Ik zal dit dan ook doen van zodra IK tijd heb. Helaas zijn er mensen die nog wel moeten werken.

Is het ook mogelijk de herinnering niet meer elk uur van de dag te versturen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Astrid.

FYI:  Een tijd geleden kon je alleen apparatuur binnenbrengen bij een opzeg dus als het geen retour tgv een omruiling was maar dit is onlangs ook veranderd blijkbaar dus ook niet meer bij opzeg, het zou dus kunnen kunnen als je probeert om het toch via een Prox shop het te laten retourneren ze het weigeren en je het toch nog moet via Bpost terugsturen, dan verspeel je nog meer tijd….

Een gewone gesloten doos is voldoende met de decoder en zijn netsnoer/voedingsadapter.

NB: Iemand die van Proximus zelf is komt pas maandag terug hier langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Astrid.s deze apparatuur moet terug naar ons magazijn en staat los van het stockbeheer in onze Shops, hier kun je ook geen decoder of modem gaan ophalen.  Je kunt een gratis kartonnen doos uit de supermarkt gebruiken, als alles er maar in past. Ook de retourzending is gratis, als je het juiste label gebruikt.  Deze herinneringen worden automatisch verzonden, dit kunnen we niet manueel aanpassen. Wacht niet te lang met terugzenden, om een extra aanrekening te vermijden. Groetjes, Heidi

na diverse problemen eerst een nieuwe modem (bbox) ontvangen ZONDER verdere documenten, nadien tv decoder MET retourdocumenten. Problemen zijn nu schijnbaar van de baan , tv decoder is netjes via Bpost geretourneerd . De modem (bbox) geeft me wat kopzorgen; klantendienst zegt : gewoon in doos naar bpost doen zonder doc; bpost weet wat er moet gebeuren…  Andere medewerker : wachten op retourdocumenten …. andere medewerker :je zal documenten ontvangen zodra teruggezonden tv-decoder ontvangen is door proximus …

Euhhhhh… 

nergens iets te vinden , niet in spam niet in myproximus ,etc.

Laat ik dat ding niet best gewoon op zolder staan???

Als nog zo’n oude witte bbox2 modem is dan moet die niet teruggestuurd worden, in het ander geval kan straks iemand van het prox forumteam die hier langskomt de retourlabels opsturen.

 

Reageer