Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster

  • 15 January 2021
  • 44 reacties
  • 3086 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

FYI: morgen komen de prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen 

Beste,

 

Bedankt voor je berichtje.

Helaas ben ik niet in de mogelijkheid de decoder terug te sturen. Daar ik geen printer heb.

Is het mogelijk iemand langs te sturen die in de buurt moet zijn om al het nodige op te halen? Of mag ik dit binnen brengen in dichtstbijzijnde winkel?

Indien dit niet het geval is zal ik ten vroegste in Augustus het nodige kunnen doen.

 

Alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groeten,

Astrid.

Reputatie 3
Badge

Ondertussen alles goed ontvangen.  Thanks !!

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Philippe-dieter Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.

Mijn collega gaat jou een retourlabel bezorgen per e-mail via dossier 47354106 dat hiervoor in behandeling is.

Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

Ik wens de WIFI BOOSTER terug te geven.  Kan dt via een shop ? Hoe kom ik in het bezit van een terugzendingsbon.   Alvast bedankt.

PS:  door betere plaatsing apparaten is de wifi booster overbodig. Heeft dus niets met de werking van het apparaat te maken.

Reputatie 7
Badge +3

@jessie  De e-mail met het label in bijlage komt er vandaag nog aan. Groetjes, Antonella

Badge

Dank je wel

Reputatie 7
Badge +3

@jessie Ik ga je het retourlabel zo snel mogelijk (lees: zo snel als de systemen mee willen) bezorgen via dossier 47263242 dat hiervoor was opgemaakt en ik zelf in behandeling heb genomen. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

De V5 compact moet inderdaad ingeleverd worden,

@PROXIMUS_ dan kunnen de proximus forummedewerkers je de retourlabels opsturen van zodra ze hier de draad opnemen.

Badge

 

Als de oude decoders V4 decoders waren dan moet je die inderdaad niet meer terugsturen.

Badge

Beste, 

H3b sinds 2 weken de nieuwe Android decoders?

Wat doe ik met de oude gehuurde decoders?

De vraag reeds gesteld via messenger, de ene zei weggooien via containerpark, heb dit toch maar niet gedaan. ( OPERATOR gaf aan dat ik deze gekocht had en dus kon weggooien, maar er zat ene inbegrepen in mijn tuttimus pack en de andere huurde ik)

Een andere operator zei dat ze een document ging doorsturen om deze binnen te leveren, maar een week later nog niks ontvangen. 

Hoelang moet ik nog wachten?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @erik de brief met het bijgevoegde retourlabel is (per post) onderweg! Groetjes, Heidi

Dan brengen ze dit morgen wel in orde, geen probleem.

Reputatie 1

Had ik idd nog niet aan gedacht :flushed: , maar daar vind ik ook nog niets terug.

Als de Prox forummedewerkers hier langskomen kunnen ze die u opsturen, best ook eens kijken in de spam / junk mail folder of die daar niet in terecht komt.

Reputatie 1

Nieuwe Decoder v6 vandaag ontvangen en met succes geïnstalleerd !

Heb echter nog geen retour-ticket voor mijn defecte Decoder v5 c ontvangen ?

Reputatie 7
Badge +3

@rejo 

toestel staat momenteel als binnengebracht.

voor een kabel kunnen we geen nieuw label sturen

Moest je een proximus winkel passeren kan je ev vragen of zij de kabel binnen nemen?

En anders is het zo… niks aan te doen…

groetjes

Tina

 

FYI: Maandag als de Proximus forummedewerkers hier terug langskomen kunnen zij u hiermee verder helpen.

Reageer