Skip to main content
Vraag

storing


Beste wij hebben sinds 14.00 geen internet en tv kan dit even worden nagekeken ? Vriendelijke groeten.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4415 reacties
  • 5 mei 2020

Misschien best eens bellen naar 0800 22800; ik vermoed dat u op dit publieke forum vandaag geen antwoord meer van Proximus medewerkers zult krijgen 


Martin
  • 33945 reacties
  • 5 mei 2020
Brit65 schreef:

Beste wij hebben sinds 14.00 geen internet en tv kan dit even worden nagekeken ? Vriendelijke groeten.

 

heb je nog een DSL lampje dat continu blijft oplichten op je bbox, als dit zo is herstart eens je bbox door deze 10 seconden zonder spanning te zetten.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 5 mei 2020

Nee dsl lampje brandt niet, enkel lan en voeding lampjes.


Martin
  • 33945 reacties
  • 5 mei 2020

je kunt toch altijd proberen je bbox  10 seconden zonder spanning te zetten.

Als het niet lukt kun je dan toch best mss de 0800 22 800 bellen want anders moet je hier wachten tot iemand van proximus zelf langskomt.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 5 mei 2020

Heb reeds meerdere malen geprobeert. Nu gebeld en blijkbaar is er een storing op het netwerk ! Toch bedankt !


Martin
  • 33945 reacties
  • 5 mei 2020

Graag gedaan,

Inderdaad als de DSL controle lamp niet continu oplicht is het een grote kans dat het richting proximus te zoeken is en zeker als je al eens de bbox herstart of gereset hebt.