Skip to main content

ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag die blijkbaar al afgesloten is !

 

ik kan blijkbaar op deze link geen afspraak maken, enkel een check op afstand ?

of kan ik hierna een afspraak maken?

 

 


@Patrick_0100

Ik heb je aansluiting opnieuw uitgemeten ik heb de resultaten opgevraagd voor de maand januari, maar ik vind geen onderbrekingen terug.

Tot op de bbox meten we alles goed uit. 

 

Wat je kan doen is een gratis interventie aanvragen via deze link: Happy House - Reserveer je gratis analyse met technicus | Proximus

De technicus krijgt dan twee uur de tijd om alles bij je na te kijken.

 

Groeten

Geert

@Patrick_0100 Ik had hieruit van Proximus forummedewerker @GeertC ook begrepen dat het een technieker was die langs je thuis kwam zoals het vroeger was, maar dan moet hun strategie veranderd zijn!
Best afwachten toe een PX forummedewerker je kan meer uitleg geven en verder helpen.

Maar ik veronderstel inderdaad ook dat na de eerste analyse er kan beslist worden om een technieker te sturen.


@Patrick_0100

Ik heb je aansluiting opnieuw uitgemeten ik heb de resultaten opgevraagd voor de maand januari, maar ik vind geen onderbrekingen terug.

Tot op de bbox meten we alles goed uit. 

 

Wat je kan doen is een gratis interventie aanvragen via deze link: Happy House - Reserveer je gratis analyse met technicus | Proximus

De technicus krijgt dan twee uur de tijd om alles bij je na te kijken.

 

Groeten

Geert

@Patrick_0100 Ik had hieruit van Proximus forummedewerker @GeertC ook begrepen dat het een technieker was die langs je thuis kwam zoals het vroeger was, maar dan moet hun strategie veranderd zijn!
Best afwachten toe een PX forummedewerker je kan meer uitleg geven en verder helpen.

Maar ik veronderstel inderdaad ook dat na de eerste analyse er kan beslist worden om een technieker te sturen.

dan zal ik maar 2x verlof nemen hé  ;-)

thx Martin


De technieker is langsgeweest en hij heeft de modem vervangen; hij mat een ontvangst van 20 kbps op minder dan één meter van de modem, was van 2014.

In de rand: het was niet zo eenvoudig om onmiddellijk een afspraak vast te leggen; je komt op een chatbox, krijgt dan een telefoon met de vraag waarom je gebeld hebt, uitleg gegeven, “je wordt opgebeld”, idd, opnieuw uitleg, “je wordt morgen opgebeld voor een afspraak”, … .

Maar ‘eind goed al goed’.

Bedankt @Martin en @GeertC !

 

 


@Patrick_0100 blij te horen dat het uiteindelijk goed gekomen is.


@Patrick_0100 Ik zie dat er ondertussen een technieker ter plaatse geweest is. Hij zal u nog verder telefonisch contacteren om te controleren of het in orde is nu. 


@Patrick_0100 Ik zie dat er ondertussen een technieker ter plaatse geweest is. Hij zal u nog verder telefonisch contacteren om te controleren of het in orde is nu. 

oké, bedankt


Reageer