Rechtsonderaan de pagina op het Messenger icoontje klikken.
Groetjes, Antonella
Beste,
Ik heb vandaag eens proberen contact opnemen ivm de shadow account die in mijn abonnement zit met de Epic “experts”…
Dit is dan het trieste antwoord die ik ontvangen heb.
Heb intussen zelf al eens een email gestuurd naar shadow, maar nog geen antwoord gekregen. Maar toch vind ik dat zoiets door proximus moet worden afgehandeld.
Dus geen idee of hier nog iemand is die mij kan verder helpen??
Alvast bedankt!
Groetjes,
Christof
@Christofds
ik zie dat je installatieorder nog niet helemaal is doorgestroomd.
volgens mij is dat het probleem: je account/product is nog niet volledig geregistreerd bij Shadow ?
“Na de installatie krijgt de klant een 2de mail...over shadow met een persoonlijke link…”
ik zie dat er vandaag om 10u57 een mail verstuurd is ? misschien is het in orde nu ?
vriendelijke groeten
Tina
@tina.b , ik snap niet wat er nog niet zou afgerond zijn.
Voor de rest is mijn Epic Combo abonnement in orde (tv kijken, bellen, myproximus, ...). Het enige wat nog openstaat, is een apart Mobilus M abonnement voor mijn vriendin. Iets wat helemaal niets te maken heeft met Epic Combo en/of Shadow.
En inderdaad, vandaag nogmaals geprobeerd om via de telefoon hulp te krijgen maar de mail die ik ontvangen heb om 10:57 is gewoon een link naar de site van Shadow
Maar die had ik ondertussen zelf al gevonden...
En een 2de mail heb ik nog niet ontvangen over een account van Shadow.
Mvg,
Christof
@Christofds
dan gaat die nog volgen : zoals ik al schreef : je order is bij ons nog niet overal administratief doorgestroomd
dus wellicht heeft Shadow nog niet alle nodige gegevens gehad; ik zou nog even geduld hebben
en zeker ook je spam/ongewenst berichten enz nakijken : die zouden daarin kunnen belanden…
groetjes
Tina
Ze hebben mij ook doorverwezen terwijl dit toch echt wel aan proximus om dit te regelen.
bij mij is het ook anders ik had ooit al een account is gewoon om 1 of andere reden geannuleerd terwijl mijn abonnement nog steeds doorloopt en we daar toch voor betalen dacht ik?
kan iemand aub helpen, enige wat ik vraag is nieuwe activatiecode om te activeren op mijn bestaand account…
eens het account niet meer actief is, kunnen wij het niet meer heractiveren, sorry.
groeten
Tina
Tot zo ver shadow…
Dit was voor mij de reden waarom ik epic nam. Halverwege mijn contract stopt deze service eenzijdig. Ik dacht dat een contract van twee kanten gerespecteerd moet worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.