Beantwoord

sedert weken problemen met webmail

  • 25 January 2022
  • 35 reacties
  • 1654 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

sinds de26e nu ook niets meer te ontvangen of versturen op mijn iPhone, ook de webmail ligt eruit, krijg alleen mails te zien zonder afzender en inhoud. Het begint erop te lijken dat het IOS gerelateerd is!

Heb de helpdesk gecontact, dat was geen succes, de medewerker wist alleen dat er problemen waren en dat er aan gewerkt werd, tijdsduur voor een oplossing onbekend. 

 

Ik krijg al dagen:

 

“Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.” te lezen als ik op mijn webmail wens in te loggen.

 

Hoe lang kan dit duren?

zelf kun je alleen maar het webformulier invullen en als het zo niet opgelost geraakt kan een proximus forummedewerker het probleem doorsturen aan de juiste dienst

Het gaat er niet om dat er aan gewerkt wordt, het dient opgelost te worden, en met wat meer urgentie dan gebruikelijk bij Proximus 

TUI: op hun contact pagina worden problemen gemeld → Contacteer onze klantendienst | Proximus

Wanneer gaat dat nu alstublieft finaal opgelost zijn met die webmail???

Reputatie 2
Badge +1

heb juist geprobeerd het mailformulier inte vullen ( 5x) , nog geen oplossing na 14 dagen; Helaas krijg ik nu de melding dat het formiulier niet meer beschikbaar is. Zijn al de problemen dan opgelost of zijn er nu al problemen met het webformulier zelf???l

 

Moet ik nog proberen, of is alles opgelost volgens proximus?? Bij mij niet. 

 

Dan kan morgen iemand van het proximus forumteam dit aan de geschikte dienst doorgeven.

NB: alles opgelost, dat kun je zelf zien/lezen  dat het niet zo is, aangezien er hier o.a. meldingen blijven komen!

Triestig, zelfs geen antwoord meer, al meerdere keren formulier ingevuld, heb ook al meerdere keren gebeld en daar vragen ze geduld ...

Reputatie 2
Badge +1

Triestig, zelfs geen antwoord meer, al meerdere keren formulier ingevuld, heb ook al meerdere keren gebeld en daar vragen ze geduld ...

@bik , blijven volhouden. Heb 14 volgehouden en sinds gisteren komen er terug mails. Het webprogramma geeft wel veel fouten , maar ja.Heb het formulier zeker 7 maal ingevuld , via chat 3x, via facebook.  Een antwoord krijgt ge helaas niet , ge ziet het enkel door te proberen. Is geen method maar ja.

Reageer