Beantwoord

sedert weken problemen met webmail

  • 25 January 2022
  • 35 reacties
  • 1651 Bekeken

Reputatie 1

mail adres proximus ******** kan ik nauwelijks gebruiken.

daar vind ik wel al mijn mapeen geklasseerd om dagelijks normaal te functioneren. Wat nu en sedert meer dan 1 maand niet gelukt. Echt heel wat meer dan vervelend.

mag ik weten wat er gebeurd? Hoelang dit nog zal duren?

zullen we een compensatie krijgen? want ik verlies momenteel geld en tijd.

graag dringend een oplossing aub

 

mvg

Willy

056/4*****

0477 4*****

icon

Beste antwoord door Martin 27 January 2022, 22:20

Bekijk origineel

35 reacties

Ter info: zie antwoord Proximus → i.v.m. mailproblemen | Proximus Forum

en ook → Webmail op dit ogenblik onbereikbaar. Onze teams werken eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. | Proximus Forum

Het gaat er niet om dat er aan gewerkt wordt, het dient opgelost te worden, en met wat meer urgentie dan gebruikelijk bij Proximus 

TUI: op hun contact pagina worden problemen gemeld → Contacteer onze klantendienst | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@willsie 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

 

Geert

PS: @GeertC bedoelt met forumprofiel » opmerkingen dat je het in je → ForumProfiel » 
tekstvak "Ticket (Privé)" moet zetten.

Reputatie 1

mag nu toch gedaan zijn….. vandaag bijna niets kunnen doen…..na ingeven mail adres en password minuten wachten om dan te lezen dat mail adres en /of  password verkeerd zijn?????? 5, 10, 20 maal onieuw proberen, uitvallen etc,,,, begrijpen wie begrijpen kan???? dan vanavond eindelijk mails kunnen lezen , maar bij het proberen van mails te beantwoorden, plots niet meer kunnen intypen, tijdje wachten, etc….repititief, ziekelijk, echt beu…denk om te veranderen naar??? bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ter info: 

laatste updateBelangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

                          WebFormulier die je kunt invullen

sinds de26e nu ook niets meer te ontvangen of versturen op mijn iPhone, ook de webmail ligt eruit, krijg alleen mails te zien zonder afzender en inhoud. Het begint erop te lijken dat het IOS gerelateerd is!

Heb de helpdesk gecontact, dat was geen succes, de medewerker wist alleen dat er problemen waren en dat er aan gewerkt werd, tijdsduur voor een oplossing onbekend. 

 

TUI: eventueel via je google mail account (POP / kopie op server laten staan), indien je die hebt,  de mails van skynet/proximus lezen tot je een definitieve oplossing aangeboden krijgt.

Reputatie 7
Badge +5

@FrankL22 Via deze link kan je je gegevens doorgeven aan onze collega’s.

Ook hier sinds 1 week hetzelfde probleem.

Mails komen en gaan, soms plots zogezegd duizend emails ontvangen,soms weer even snel verdwenen,

vaak mails : “ geen afzender, geen onderwerp ...,

soms verdwijnen emails, soms kan je mails verzenden, soms niet, wat een knoeiboel !!!,

kortom totaal onbetrouwbaar, 

reeds bij herhaling gemeld, men zou mij contacteren, dit gebeurt echter helemaal niet,

vandaag nog > 37’ aan de helpdesk gehangen.

Vanwege proximus geen enkele reactie ontvangen ofschoon men via SMS wel dadelijk kan melden dat er een nieuwe factuur wacht …, een SMSje met enige uitleg of verontschuldiging lijkt echter niet mogelijk,

quid schadevergoeding ?

 

@DaisyS 
Registratie ingevoerd op uw aangeven (link) en mail terug up and running.
:slight_smile:
Txs

Reputatie 7
Badge +4

@Glenn Dhooghe U kan best ook via  deze link  je gegevens doorgeven aan onze collega’s. Zij zullen je mailbox dan zo snel mogelijk herstellen. Dit weekend is er ook al een groot deel van de defecte mailboxen hersteld. Onze excuses voor de hinder. 

Reputatie 1

wat me nu overkomt???? telkens ik weer opstart, komen een 20° tal  mails uit een map waar ik  verzonden mailen bewaart van 2021 in  actuele verzonden mails die ik telkens malen moet verwijderen.

 

het blijft maar embetant en moeilijk ?????????

Reputatie 7
Badge +4

@willsie Ik heb een ticket (IM11790662 ) aangemaakt om uw mailbox te laten nakijken. 

Ik heb zonet het webformulier ingevuld - na vele weken van ergernis over een mailbox waar niet meer mee te werken valt - maar wil even zeggen dat k het ongehoord vind dat Proximus zo weinig communiceert met klanten over een probleem dat ongetwijfeld veel mensen treft. Een bericht aan iedereen, met de link naar  het webformulier voor wie problemen ondervond, ware een minimum geweest.

Reputatie 2
Badge +1

heb juist geprobeerd het mailformulier inte vullen ( 5x) , nog geen oplossing na 14 dagen; Helaas krijg ik nu de melding dat het formiulier niet meer beschikbaar is. Zijn al de problemen dan opgelost of zijn er nu al problemen met het webformulier zelf???l

 

Moet ik nog proberen, of is alles opgelost volgens proximus?? Bij mij niet. 

 

Dan kan morgen iemand van het proximus forumteam dit aan de geschikte dienst doorgeven.

NB: alles opgelost, dat kun je zelf zien/lezen  dat het niet zo is, aangezien er hier o.a. meldingen blijven komen!

Reputatie 5
Badge +2

@reynkust Het formulier is terug online. U kunt het nog steeds invullen.

Reputatie 2
Badge +1

Heb het reeds verschillende malen ingevuld en geen enkele verbetering.dus is niet meer nodig denk ik nu. Komt toch geen beterschap. Blijkbaar tellen die enkelingen niet voor Proximus.

Reputatie 5
Badge +2

@reynkust  We zijn nog steeds volop bezig de mailproblemen die er zijn op te lossen.

Probleem: Mails van proximus komen dubbel aan.
We zijn een seniorenvereniging van ca 700 leden. Onze mailings versturen we via Combell webmail. Sinds enige tijd krijgen onze leden met een proximus/skynet mailadres onze mails telkens 2x toe, op exact hetzelfde tijdstip. Het fenomeen doet zich alleen voor bij wie een proximus mailadres heeft. Het zit dus niet bij Combell.
Heb hierover reeds gebeld - mijn contactpersoon had geen zicht op het probleem en stelde voor af te wachten... Als tussenoplossing stelde hij voor dat elk van onze leden individueel contact zou opnemen met Proximus. Gezien de lange wachttijd en de onduidelijke manier hoe men telefonisch bij de juiste contactpersoon terecht komt waarna nog niet duidelijk is hoe dit kan opgelost worden lijkt ons dit geen optie.
Kan dit fenomeen van dubbele mails asap bekeken worden?? Graag een reactie.

ze kunnen eventueel ook het webformulier invullen →   WebFormulier die je kunt invullen

Martin, bedoel je elk van de leden individueel (ca 150) ?

Het grote probleem is blijkbaar dat proximus  het probleem niet algemeen in één keer kan oplossen maar geval per geval,  dus daarom is het best dat het mailadres doorgeven wordt waar er zich een probleem mee voordoet.

Reageer