mail adres proximus ******** kan ik nauwelijks gebruiken.
daar vind ik wel al mijn mapeen geklasseerd om dagelijks normaal te functioneren. Wat nu en sedert meer dan 1 maand niet gelukt. Echt heel wat meer dan vervelend.
mag ik weten wat er gebeurd? Hoelang dit nog zal duren?
zullen we een compensatie krijgen? want ik verlies momenteel geld en tijd.
graag dringend een oplossing aub
mvg
Willy
056/4*****
0477 4*****
Bladzijde 1 / 2
In plaats van beter wordt het nog erger. Sommige mails werden door Proximus ongewenst in de spam geplaatst maar daar kon je ze tenminste nog naar de inbox verplaatsen. Sinds 15/2 komen die zelfs niet meer in de spam maar zijn ze gewoon “nergens”. Betere programmeurs aanwerven en naar de gebruikers luisteren aub i.p.v. de oorzaak bij de gebruikers te zoeken want daar ligt ze NIET.
Al twee formulieren ingevuld zonder enige reactie. Al twee ticketnummers gekregen zonder enig resultaat.
Vroeger was er in de webmail een (niet werkende) rubriek “veilige afzenders” maar die hebben ze intussen ook weggehaald. Als dat de manier van “oplossen” is…
En de woordvoerder die in de krant laat weten dat er problemen “geweest” zijn. Onbekwaam!
Hopelijk rekenen jullie deze schadeloosstelling door naar ons, jullie gedupeerde klanten
@bik Helaas kunnen wij op dit moment niet meer doen dat het door jou zelf te laten registreren, door ons te laten registreren en vragen om geduld te hebben. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is maar zijn samen met onze leverancier volop aan een oplossing aan het werken.
Kun je me gegevens doorsturen hoe ombudsman te contacteren?
Triestig, zelfs geen antwoord meer, al meerdere keren formulier ingevuld, heb ook al meerdere keren gebeld en daar vragen ze geduld ...
@bik , blijven volhouden. Heb 14 volgehouden en sinds gisteren komen er terug mails. Het webprogramma geeft wel veel fouten , maar ja.Heb het formulier zeker 7 maal ingevuld , via chat 3x, via facebook. Een antwoord krijgt ge helaas niet , ge ziet het enkel door te proberen. Is geen method maar ja.
Triestig, zelfs geen antwoord meer, al meerdere keren formulier ingevuld, heb ook al meerdere keren gebeld en daar vragen ze geduld ...
Wanneer gaat dat nu alstublieft finaal opgelost zijn met die webmail???
zelf kun je alleen maar het webformulier invullen en als het zo niet opgelost geraakt kan een proximus forummedewerker het probleem doorsturen aan de juiste dienst
Ik krijg al dagen:
“Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.” te lezen als ik op mijn webmail wens in te loggen.
Hoe lang kan dit duren?
Het grote probleem is blijkbaar dat proximus het probleem niet algemeen in één keer kan oplossen maar geval per geval, dus daarom is het best dat het mailadres doorgeven wordt waar er zich een probleem mee voordoet.
Martin, bedoel je elk van de leden individueel (ca 150) ?
Probleem: Mails van proximus komen dubbel aan. We zijn een seniorenvereniging van ca 700 leden. Onze mailings versturen we via Combell webmail. Sinds enige tijd krijgen onze leden met een proximus/skynet mailadres onze mails telkens 2x toe, op exact hetzelfde tijdstip. Het fenomeen doet zich alleen voor bij wie een proximus mailadres heeft. Het zit dus niet bij Combell. Heb hierover reeds gebeld - mijn contactpersoon had geen zicht op het probleem en stelde voor af te wachten... Als tussenoplossing stelde hij voor dat elk van onze leden individueel contact zou opnemen met Proximus. Gezien de lange wachttijd en de onduidelijke manier hoe men telefonisch bij de juiste contactpersoon terecht komt waarna nog niet duidelijk is hoe dit kan opgelost worden lijkt ons dit geen optie. Kan dit fenomeen van dubbele mails asap bekeken worden?? Graag een reactie.
@reynkust We zijn nog steeds volop bezig de mailproblemen die er zijn op te lossen.
Heb het reeds verschillende malen ingevuld en geen enkele verbetering.dus is niet meer nodig denk ik nu. Komt toch geen beterschap. Blijkbaar tellen die enkelingen niet voor Proximus.
@reynkust Het formulier is terug online. U kunt het nog steeds invullen.
Dan kan morgen iemand van het proximus forumteam dit aan de geschikte dienst doorgeven.
NB: alles opgelost, dat kun je zelf zien/lezen dat het niet zo is, aangezien er hier o.a. meldingen blijven komen!
heb juist geprobeerd het mailformulier inte vullen ( 5x) , nog geen oplossing na 14 dagen; Helaas krijg ik nu de melding dat het formiulier niet meer beschikbaar is. Zijn al de problemen dan opgelost of zijn er nu al problemen met het webformulier zelf???l
Moet ik nog proberen, of is alles opgelost volgens proximus?? Bij mij niet.
Ik heb zonet het webformulier ingevuld - na vele weken van ergernis over een mailbox waar niet meer mee te werken valt - maar wil even zeggen dat k het ongehoord vind dat Proximus zo weinig communiceert met klanten over een probleem dat ongetwijfeld veel mensen treft. Een bericht aan iedereen, met de link naar het webformulier voor wie problemen ondervond, ware een minimum geweest.
@willsie Ik heb een ticket (IM11790662 ) aangemaakt om uw mailbox te laten nakijken.
wat me nu overkomt???? telkens ik weer opstart, komen een 20° tal mails uit een map waar ik verzonden mailen bewaart van 2021 in actuele verzonden mails die ik telkens malen moet verwijderen.
het blijft maar embetant en moeilijk ?????????
@Glenn Dhooghe U kan best ook via deze link je gegevens doorgeven aan onze collega’s. Zij zullen je mailbox dan zo snel mogelijk herstellen. Dit weekend is er ook al een groot deel van de defecte mailboxen hersteld. Onze excuses voor de hinder.
@DaisyS Registratie ingevoerd op uw aangeven (link) en mail terug up and running.
Txs
Ook hier sinds 1 week hetzelfde probleem.
Mails komen en gaan, soms plots zogezegd duizend emails ontvangen,soms weer even snel verdwenen,
vaak mails : “ geen afzender, geen onderwerp ...,
soms verdwijnen emails, soms kan je mails verzenden, soms niet, wat een knoeiboel !!!,
kortom totaal onbetrouwbaar,
reeds bij herhaling gemeld, men zou mij contacteren, dit gebeurt echter helemaal niet,
vandaag nog > 37’ aan de helpdesk gehangen.
Vanwege proximus geen enkele reactie ontvangen ofschoon men via SMS wel dadelijk kan melden dat er een nieuwe factuur wacht …, een SMSje met enige uitleg of verontschuldiging lijkt echter niet mogelijk,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.