Beantwoord

sedert weken problemen met webmail

  • 25 January 2022
  • 35 reacties
  • 1651 Bekeken

Reputatie 1

mail adres proximus ******** kan ik nauwelijks gebruiken.

daar vind ik wel al mijn mapeen geklasseerd om dagelijks normaal te functioneren. Wat nu en sedert meer dan 1 maand niet gelukt. Echt heel wat meer dan vervelend.

mag ik weten wat er gebeurd? Hoelang dit nog zal duren?

zullen we een compensatie krijgen? want ik verlies momenteel geld en tijd.

graag dringend een oplossing aub

 

mvg

Willy

056/4*****

0477 4*****

icon

Beste antwoord door Martin 27 January 2022, 22:20

Bekijk origineel

35 reacties

Ik krijg al dagen:

 

“Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.” te lezen als ik op mijn webmail wens in te loggen.

 

Hoe lang kan dit duren?

zelf kun je alleen maar het webformulier invullen en als het zo niet opgelost geraakt kan een proximus forummedewerker het probleem doorsturen aan de juiste dienst

Wanneer gaat dat nu alstublieft finaal opgelost zijn met die webmail???

Triestig, zelfs geen antwoord meer, al meerdere keren formulier ingevuld, heb ook al meerdere keren gebeld en daar vragen ze geduld ...

Reputatie 2
Badge +1

Triestig, zelfs geen antwoord meer, al meerdere keren formulier ingevuld, heb ook al meerdere keren gebeld en daar vragen ze geduld ...

@bik , blijven volhouden. Heb 14 volgehouden en sinds gisteren komen er terug mails. Het webprogramma geeft wel veel fouten , maar ja.Heb het formulier zeker 7 maal ingevuld , via chat 3x, via facebook.  Een antwoord krijgt ge helaas niet , ge ziet het enkel door te proberen. Is geen method maar ja.

Kun je me gegevens doorsturen hoe ombudsman te contacteren?

@bik 

FYI: Ombudsdienst voor telecommunicatie (ombudsmantelecom.be)

Reputatie 7
Badge +5

@bik Helaas kunnen wij op dit moment niet meer doen dat het door jou zelf te laten registreren, door ons te laten registreren en vragen om geduld te hebben. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is maar zijn samen met onze leverancier volop aan een oplossing aan het werken.

Hopelijk rekenen jullie deze schadeloosstelling door naar ons, jullie gedupeerde klanten

In plaats van beter wordt het nog erger. Sommige mails werden door Proximus ongewenst in de spam geplaatst maar daar kon je ze tenminste nog naar de inbox verplaatsen. Sinds 15/2 komen die zelfs niet meer in de spam maar  zijn ze gewoon “nergens”. Betere programmeurs aanwerven en naar de gebruikers luisteren aub i.p.v. de oorzaak bij de gebruikers te zoeken want daar ligt ze NIET.

Al twee formulieren ingevuld zonder enige reactie. Al twee ticketnummers gekregen zonder enig resultaat.

Vroeger was er in de webmail een (niet werkende) rubriek “veilige afzenders” maar die hebben ze intussen ook weggehaald. Als dat de manier van “oplossen” is…

En de woordvoerder die in de krant laat weten dat er problemen “geweest” zijn. Onbekwaam!

Reageer