Skip to main content

Hallo, ik geraak sinds een tijdje niet meer op Proximus Public Wi-Fi... ik heb zowat alle tips van dit forum geprobeerd naar niets lukt. Reeds verschillende keren langsgegaan in Proximus shop en gebeld met klantendienst maar werkt niet. 

 

Het is sinds een update van mijn gsm dat ik plots niet meer kon verbinden met Public Wi-Fi... kan iemand aub helpen?

 

Op tablet en op gsm dochter werkt het wel nog normaal met inlog en paswoord van ons vast internetabonnement.

 

Jammer maar lukt ook niet zonder SIM...

@LiesbetD Wat ik reeds vermoede. Ik begrijp niet waarom een medewerker van de technische support via het forum dit voorstelde om de simkaart te verwijderen om zo te testen of je dan nog gebruik kan maken van de Proximus public Wifi. Dit functioneert niet en weten ze bij Proximus maar al te zeker.

Ik heb dit al meerdere malen aangekaart/gemeld  aan Proximus dat sinds , ze registratie via SIM voor Public Wifi hebben ingesteld klanten met een vast internet abonnement problemen hebben om de Public Wifi te gebruiken op hun mobiel toestel. ( 2 jaar geleden reeds gemeld)

Waarom geeft Proximus gewoon niet de nodige gegevens om dit manueel in te stellen op een mobiel toestel

Of gaan ze net als Telenet de Public Wifi afschaffen ,aangezien dat klanten die een  Bbox 4 ( Internetbox) hebben ook al geen gebruik meer kunnen maken van de Proximus Public Wifi. Ondanks de belofte eind 2022 dat dit in 2023 ging functioneren na de nodige updates wat nog steeds niet is gebeurd.

 

Proximus zou beter de data van het vaste internet delen/koppelen met het mobiel internet abonnement van de klant , of een aparte Data Sim gekoppeld aan het vaste internet abonnement ter beschikking stellen voor hun klanten.

 

 

 

@Pat52 . Klopt wat je zegt en voor deze stelling van U moet Proximus gewoon voor open staan. Ze doen nu al een derde prijsverhoging in een jaar. Plus de extra van het teniet doen van oude bundels. Het is belachelijk dat we moeten stemmen op dit forum met een topic voor een extra datasim voor elke Proximus klant bij hun abo zoals in onderstaande stelling.

Proximus zou beter de data van het vaste internet delen/koppelen met het mobiel internet abonnement van de klant , of een aparte Data Sim gekoppeld aan het vaste internet abonnement ter beschikking stellen voor hun klanten 😉🤗


@Proximus Is er aub al een oplossing voor dit probleem, dat blijkbaar veelvuldig voorkomt?


Reageer