Jammer maar lukt ook niet zonder SIM...
@LiesbetD Wat ik reeds vermoede. Ik begrijp niet waarom een medewerker van de technische support via het forum dit voorstelde om de simkaart te verwijderen om zo te testen of je dan nog gebruik kan maken van de Proximus public Wifi. Dit functioneert niet en weten ze bij Proximus maar al te zeker.
Ik heb dit al meerdere malen aangekaart/gemeld aan Proximus dat sinds , ze registratie via SIM voor Public Wifi hebben ingesteld klanten met een vast internet abonnement problemen hebben om de Public Wifi te gebruiken op hun mobiel toestel. ( 2 jaar geleden reeds gemeld)
Waarom geeft Proximus gewoon niet de nodige gegevens om dit manueel in te stellen op een mobiel toestel
Of gaan ze net als Telenet de Public Wifi afschaffen ,aangezien dat klanten die een Bbox 4 ( Internetbox) hebben ook al geen gebruik meer kunnen maken van de Proximus Public Wifi. Ondanks de belofte eind 2022 dat dit in 2023 ging functioneren na de nodige updates wat nog steeds niet is gebeurd.
Proximus zou beter de data van het vaste internet delen/koppelen met het mobiel internet abonnement van de klant , of een aparte Data Sim gekoppeld aan het vaste internet abonnement ter beschikking stellen voor hun klanten.