Skip to main content
Vraag

Probleem met Proximus Public Wi-Fi


Hallo. Sinds update van mijn gsm naar Android 12 werkt Proximus Public Wi-Fi niet meer. Heb Proximus Public Wi-Fi via mijn vast internet thuis en werkt wel normaal op tablets en gsm's van huisgenoten. Geen sim die dit kan in mijn smartphone dus werkwijze die mij al 3x aan telefoon en 2x in Proximuswinkel is meegedeeld (via MyProximus app met SIM) werkt niet voor mij. Tot december - dus voor de update - werkte Proximus Public Wi-Fi perfect op mijn smartphone. Wie kan mij helpen, heb al vanalles geprobeerd van tips hier op het forum? Bedankt.

 

 

This topic has been closed for comments

7 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 14 maart 2023

Probeer eventueel manueel de instellingen te doen, lees dit eerst eens want er waren ook problemen sedert een update om dit manueel in te stellen → Public Wifi met Pay and Go Plus | Proximus Forum

en hoe het probleem dan daar ook opgelost kon worden.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 14 maart 2023

Bedankt Martin. Ik heb geprobeerd wat er in dat topic staat (de tip van de Franse) maar lukt nog niet. TTLS werkt niet. Domein aanpassen naar ip.belgacom... werkt niet. Certificaat niet valideren werkt niet. Zelfs sim kaart verwijderen, opnieuw opstarten, MyProximus app verwijderen... niets helpt.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 17 maart 2023

Ik heb dit ingegeven maar lukt niet:

 


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 17 maart 2023

Ook dit werkt niet: 

 


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 17 maart 2023

Mijn gsm is een Xiaomi Redmi Note 10s... Is sinds update in december en erg vervelend...


Martin
  • 33553 reacties
  • 17 maart 2023

voor anonieme identiteit heb je daar ook ***@proximuswifi.be ingevuld of het dan werkt 


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 17 maart 2023

Bedankt, net geprobeerd maar blijft hetzelfde: geen verbinding met Proximus Public Wi-Fi ☹️