Skip to main content
Vraag

Proximus website bijzonder klantonvriendelijk

• August 1, 2026
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Waarom kan je als klant de verschillende proximus packs niet bekijken en configureren? Van zodra je inlogt en je adres ingeeft om te checken op Fiber beschikbaarheid word je omgeleid naar een pagina waar je enkel zeer beperkt wat internet of mobiele opties kan toevoegen, maar ik wil helemaal geen wijzigingen aanbrengen aan mijn huidige abonnement.  Ik wil gewoon de verschillen tussen de aangeboden packs met fiber bekijken, en een van de packs dan configureren zoals je vroeger altijd kon, om dan eventueel een beslissing te nemen.  Blijkbaar wil proximus niet dat er naar fiber overgestapt wordt.  Ik kan geen andere reden bedenken waarom het je als klant zo moeilijk gemaakt wordt om de info op hun website te bekijken.  Misschien moet ik na 23 jaar maar eens overstappen naar een andere provider.

3 reacties

Martin
  • August 1, 2026

@Proximus-Moderatoren

Dit is een vervolg op een reeds afgesloten → eerder bericht van Broeckie 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 3, 2026

Dag ​@Broeckie ik vraag onze commerciële collega’s om je vrijblijvend te contacteren/informeren!

• Auteur
  • Rising star
  • August 4, 2026

Ik hoef geen contact met een commerciële collega, ik wil gewoon op de website een pack naar keuze configureren en dan kunnen bekijken wat de prijs is.  Vroeger kon je stap voor stap je pack samenstellen, opties toevoegen, verwijderen, bekijken wat elke optie juist inhield en je kon dat voor elk pack doen, dus afhankelijk van de Fiber snelheid bijvoorbeeld.  Dat kan dus blijkbaar allemaal niet meer, want zodra je inlogt kan je eigenlijk zo goed als niets meer zien, en je kan enkel je huidige abonnement wijzigen, en dan nog in zeer beperkte mate.  Op dit moment is de website van Proximus voor mij als bestaande klant dus gewoon waardeloos.  Ook de hier (eerder) gedane suggesties helpen niet, want https://www.proximus.be/nl/packs?products=internet,mobile,tv leidt me naar een 404 - bad request pagina.  Wat is trouwens de reden waarom de website zo veranderd werd? Klanten ontmoedigen?