Skip to main content

Het inlogprobleem is dan wel opgelost, maar mails schrijven, verzenden, ontvangen(??) blijft problemen geven.

Voortdurend “er is een onverwachte fout opgetreden”! Bij het verzenden verdwijnt de mail en moet je noodgedwongen alles opnieuw intoetsen. Dus voorzorgen genomen door de tekst te kopiëren bij de volgende poging, maar plakken lukt evenmin. Soms zit de onafgewerkete mail bij concepten maar bij het bewerken ervan verschijnt het popup venster steeds opnieuw.

Wat een tijdverspilling en dan de onzekerheid of de mail daadwerkelijk de bestemmeling bereikt

 

@Veerle Vandenbulcke Heb je dit probleem nog steeds ? Heb je ook de tip van Martin geprobeerd ? 

Dan zullen we een ticket aanmaken voor nazicht van je mailbox vermits er momenteel geen algemeen probleem is met het verzenden van mails. 


Hey, zelfde fout hier die al weken blijft aanhouden. Het is nu zover gekomen dat ik nu bijna geen mails meer kan bekijken en/of verzenden  Error "Er is een onverwachte fout opgetreden"  ik heb alles al gedaan wat hierboven geschreven werd maar zonder resultaat. Wil u dit nu aub zo snel mogelijk oplossen of ik ga andere oplossingen moeten gaan zoeken nu om alsnog mails te gaan verzenden. Groetjes en alvast tot kijk.  Dank u


@Edwins Kan je in je forumprofiel noteren over welk email adres het gaat? Dan kijken we het voor je na.


@Edwins 
Heb je dit voor op je pc of op je smartphone?
Al een andere app geprobeerd? (ik gebruik op de pc altijd Thunderbird, die werkt  en verzendt -tot dusver toch - altijd)


@Edwins 
Heb je dit voor op je pc of op je smartphone?
Al een andere app geprobeerd? (ik gebruik op de pc altijd Thunderbird, die werkt  en verzendt -tot dusver toch - altijd)

Hey… op smartphone heb ik het probleem totaal niet kunnen opmerken


Het vreemde is… sommige dagen werkt het allemaal vlekkeloos...maar andere dagen blijft de fout dan weer voortdurend aanhouden 


Dit is iets dat inderdaad verscheidene mensen vaststellen via webmail, als je uw forumprofiel aangepast hebt zoals gevraagd door DaisyS dan kunnen ze dit morgen eens natrekken voor u.


Dit is iets dat inderdaad verscheidene mensen vaststellen via webmail, als je uw forumprofiel aangepast hebt zoals gevraagd door DaisyS dan kunnen ze dit morgen eens natrekken voor u.

Ik heb dit idd. reeds geprobeerd maar dat lukt blijkbaar niet


@Edwins Kan je in je forumprofiel noteren over welk email adres het gaat? Dan kijken we het voor je na.

Hey… het lijkt erop dat ik dit hier niet kan invullen … kan u uitleggen hoe ik dat email adres moet invoeren aub ? Zo te zien heb ik hier geen mogelijkheid toe hier dus


@Edwins Kan je in je forumprofiel noteren over welk email adres het gaat? Dan kijken we het voor je na.

Hey… het lijkt erop dat ik dit hier niet kan invullen … kan u uitleggen hoe ik dat email adres moet invoeren aub ? Zo te zien heb ik hier geen mogelijkheid toe hier dus

@Edwins Noteer het in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" daar kun je specifieke/privé info vermelden. Het mailadres dus dat je wilt raadplegen in webmail, waar je problemen mee ondervindt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Bij deze kunnen invullen… super bedankt voor de tip 


Hier eveneens bij verzenden van mails regelmatig de melding ‘onverwachte fout’...


@Edwins En heb je dit voor via de webmail of via een mail programma? En als je via een mail programme werkt, welke is dat dan?


@jowantje Heb je dit voor op de pc of op de smartphone. Als het op de pc is, is het dan via de webmail of een mailprogramma?


Zelfde probleem hier helaas, al maanden… ik verlies hier klanten en handenvol geld mee.

Wie kan/wil dit oplossen? Op de hulplijn word ik in rondjes gestuurd en daarna krijg ik de boodschap ‘sorry, probeer later eens opnieuw’.


@C. Attenelle Hier komt nu geen PX moderator meer langs, pas morgen terug.

Best ook vermelden of je het probleem zowel hebt via een mailprogramma alsook via webmail =  (http://webmail.proximus.be)


@C. Attenelle 

kan je je forum profiel volledig aanvullen aub? 

alvast dank

Groetjes

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


Ter info: laatste bericht van Proximus moderator :

  

Er is momenteel een algemeen probleem waar een deel van onze klanten last van hebben. Dit heeft inderdaad te maken met de leverancier van ons (web)mail platform.

Door dat niet elke klant hier last van heeft escaleren we dit case per case. 

Je kan je gegevens doorgeven via deze link.

 

Sorry, DaisyS...Dit is larrie… dit probleem duurt al jaren, en is zo frustrerend. Ongepast als Proximus klant dat dit issue gewoon genegeerd wordt...wegens “commercieel niet belangrijk?”


Ter info: laatste bericht van Proximus moderator :

  

Er is momenteel een algemeen probleem waar een deel van onze klanten last van hebben. Dit heeft inderdaad te maken met de leverancier van ons (web)mail platform.

Door dat niet elke klant hier last van heeft escaleren we dit case per case. 

Je kan je gegevens doorgeven via deze link.

 

Sorry, DaisyS...Dit is larrie… dit probleem duurt al jaren, en is zo frustrerend. Ongepast als Proximus klant dat dit issue gewoon genegeerd wordt...wegens “commercieel niet belangrijk?”

Vreemd dat dit bij mij zelden of nooit voorgekomen is? Ik ben tijdelijk webmail gaan gebruiken na de authenticatieproblemen, waarbij mijn stokoud e-mail programma op PC het eigenlijk liet afweten wegens niet updatebare protocol problemen, en ik heb tijdelijk Webmail en Thunderbird in parallel gelopen. Zonder enig probleem trouwens … 


TBI: mss wel vreemd maar ik heb dit met webmail ook nog niet voorgehad tot nu toe.


@Edwins En heb je dit voor via de webmail of via een mail programma? En als je via een mail programme werkt, welke is dat dan?

Proximus webmail


Reageer