Vraag

Proximus webmail melding "Er is een onverwachte fout opgetreden"

  • 28 January 2022
  • 26 reacties
  • 651 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Het inlogprobleem is dan wel opgelost, maar mails schrijven, verzenden, ontvangen(??) blijft problemen geven.

Voortdurend “er is een onverwachte fout opgetreden”! Bij het verzenden verdwijnt de mail en moet je noodgedwongen alles opnieuw intoetsen. Dus voorzorgen genomen door de tekst te kopiëren bij de volgende poging, maar plakken lukt evenmin. Soms zit de onafgewerkete mail bij concepten maar bij het bewerken ervan verschijnt het popup venster steeds opnieuw.

Wat een tijdverspilling en dan de onzekerheid of de mail daadwerkelijk de bestemmeling bereikt

 


26 reacties

Ter info: laatste bericht van Proximus moderator :

  

Er is momenteel een algemeen probleem waar een deel van onze klanten last van hebben. Dit heeft inderdaad te maken met de leverancier van ons (web)mail platform.

Door dat niet elke klant hier last van heeft escaleren we dit case per case. 

Je kan je gegevens doorgeven via deze link.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Veerle Vandenbulcke Heb je dit eventueel al eens getest in een andere browser (Chrome, Firefox, Edge,..) ? 

Kan je de cookies eens verwijderen via de instellingen  en internetopties van je browser ?

Als je het probleem dan nog hebt zal ik het laten nakijken door de mensen die de mailservers beheren. 

Reputatie 7
Badge +4

@Veerle Vandenbulcke Mijn collega’s hebben dit nagekeken, maar kunnen de fout niet reproduceren. Kan je hen een screenshot van de foutmelding, datum en tijdstip en mailadres bezorgen voor verder onderzoek ? Je mag deze via PB naar mij doorsturen. Als dat niet lukt, laat je het maar weten. Dan spreken we een andere manier af om ze me te bezorgen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Veerle Vandenbulcke 

we hebben hier ticket IM12170523 voor opgemaakt.

 

Geert

Ik ondervind dit probleem al sinds november en ik moet zeggen dat ik het nu kotsbeu ben!

Bijgevoegde bestanden onthoudt hij niet, bewerkingen niet, opmaak wordt niet toegepast.

Dit hindert enorm mijn werk.

Je zou verwachten dat er na 4 maanden toch een oplossing werd gevonden voor deze kwestie.

 

 

Reputatie 5
Badge +2

@Veerle VandenbulckeZou u het webformulier kunnen invullen bij volgende Link. Dan zouden de problemen tussen de 24 a 48 uur opgelost moeten zijn.

Heb coockies verwijderd, fout blijft bestaan in standaardbrowser Chrome. Ook in Edge krijg ik deze foutmelding.

Al enige update hieromtrend?

Tot op vandaag, krijg ik deze error nog.

Reputatie 7
Badge +4

@Veerle Vandenbulcke Geeft het enkel een foutmelding als u een mail wil versturen ? Kan u webmail voor de rest (inkomende mails, mappen beheren,...) wel gebruiken ? 

Al de rest werkt wel behalve mails opstellen

Kan dit asap opgelost worden? Ik moet dringend een lange mail versturen naar mijn advocaat met veel bijlages,bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Veerle Vandenbulcke Ik heb hiervoor een ticket opgesteld. Ze hebben je mailbox nagekeken en het zou moeten werken. Kan je nog eens testen ? 

Reputatie 5
Badge +2

@Proximus internet Er zijn nog wat problemen geweest met de mail maar deze zouden opgelost zijn. Kun je eens kijken of het nu wel werkt?

Nog eens opnieuw aangemeld maar fout blijft aanhouden

Beste 

 

Al sinds vrijdag terug de ‘Er is een onverwachte fout opgetreden’ bij het verzenden van emails.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Veerle Vandenbulcke Kan je het nog eens testen op een ander toestel ook ? Als het daar ook niet werkt, zal ik het ticket opnieuw laten onderzoeken en je feedback doorgeven. 

Net geprobeerd op mijn gsm en krijg dezelfde foutmelding

Reputatie 7
Badge +4

@Veerle Vandenbulcke Dankjewel om dit uit te testen. Ik heb het doorgegeven om verder te laten onderzoeken. Ticketnummer is IM12128050. 

Ter info in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Er zijn er precies nog die dit probleem ondervinden → Problemen met webmail bij verzenden? | Proximus Forum

probeer anders ook eens in een privé venster in je browser 

met de combinatie van volgende toetsen : CTRL SHIFT N

Ik ondervind nu net hetzelfde probleem als een jaar geleden, onverwachte fout die optreedt bij opstellen van mail. !!???

Beste

NOG steeds dezelfde foutmelding, concept geopend om te bewerken, wil deze opslaan en onmiddellijk…. er is een onverwachte fout opgetreden!

Wel zo onverwacht is deze niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!

FOUT op 3/4 om 12:37

 

 

 

TIP: Omdat de PX medewerkers je beter zouden kunnen bedienen als ze hier de draad terug opnemen maandag: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Beste

Fout is nog steeds niet opgelost of is er terug.

Is voornamelijk wanneer ik bericht open in apart venster en daar opstel.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Veerle Vandenbulcke Kan je de gegevens bezorgen zoals mijn collega het heeft gevraagd? Dan kunnen we het door geven aan onze collega’s.

Net opnieuw geprobeerd via email adres veerle.vandenbulcke@proximus.be

Datum 6/3/2023 - tijdstip 17u09 - bij opslaan concept en afsluit dialoogvenster deze foutmelding:

 

 

Reageer