Vraag

Proximus Webmail

  • 2 December 2021
  • 35 reacties
  • 496 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Bij het gebruik van Webmail krijg ik constant problemen.

Niet bereikbaar, niet verzonden kan de mail niet vinden.

Graag nieuwe applicaties testen voor het lanceren aub.

Dit is totaal onbetrouwbaar !


35 reacties

Reputatie 2
Badge

Waarom moet de klant zich aan passen ?

Dit lukt in alle mail programma's en werkt ook in de webmail voor Proximus die "verbeterde" 

Het is ook belangrijk voor hen om hier te melden wat er allemaal werkt en wat niet.

wie zegt trouwens dat je u moet aanpassen, als ik bv een probleem ondervind en dat mag gelijk welk probleem zijn, dat ga ik automatisch op zoek om tijdelijk een oplossing/alternatief te vinden om zo te proberen mijn plan te trekken tot het probleem uiteindelijk opgelost wordt.

trouwens ik gebruik nu ook mijn mailclient ipv de webversie omdat ik er zo op die manier er geen problemen mee ondervind, wat niet wil zeggen dat omdat ik mij tijdelijk aanpas dat Proximus er dan niks meer voor moet doen om het op te lossen!

Ze hebben trouwens nog maar pas gemeld dat hun script altijd maar meer aangepast en altijd maar beter werkt en hopelijk zien we zo binnenkort het einde van de tunnel.
 

Reputatie 2
Badge

Ik merk veel geknoei in een tunnel zonder licht. Zelf maak ik eerst mijn mails elders stuur ze dan naar mezelf en dan naar de geadresseerde. Een mooie tunnel waar we al maanden in zitten. Erg professioneel allemaal. Gelukkig kan Proximus wel rekeningen sturen

Ik heb al jaren geleden, op aanraden van mijn pa dan nog,  overgestapt naar gmail en hotmail en dit laat ons zeggen voor de belangrijke mails en voor de rest gebruik ik nog skynet mail, dus voor mij is het probleem met skynet mail minder erg hierdoor, maar ik kan mij wel inbeelden wat voor een frustratie het moet zijn voor de klanten die hierdoor dagdagelijks in de miserie zitten!

Reputatie 2
Badge

Het blijft genieten never a dull moment bij Proximus wanneer ik in mijn in box sommige mails ( niet allemaal) probeer te openen krijg ik onderstaande een aantal keren en plots ….. lukt het wel

 

 

Reputatie 2
Badge

Mails die ik op een ander toestel GSM bvb verwijder blijven nu staan in webmail was vroeger niet.

Mails gelezen op de GSM blijven als ongelezen doorkomen.

Heeft dit allemaal al niet veel te lang geduurd ????

Reputatie 2
Badge

wanneer ik naar een mail zoek krijg ik onmiddellijk deze boodschap

“ langer geduurd” = < 1 sec dus

Reputatie 2
Badge

Het blijft genieten met Proximus mail :

Ook na herhaalde pogingen krijg ik een mail niet verstuurd :

“Webtop error”

Reputatie 5
Badge +2

@wimmer Voor de beide e-mailadressen onder uw klantennummer heb ik nazicht gevraagd door de juiste dienst.

Reputatie 2
Badge

Problemen blijven voortduren. Telkens ik met met het knipprogramma schermafdrukken probeer te sturen via webmail afwisselend webtop error en overwachte fout.

Op den duur is dit met Proximus geen “onverwachte “ fout meer natuurlijk maar ik betaal voldoende voor een betere service .

Reageer