Skip to main content

Beste ik vernam dat men een proximus public wifi account kon aanmaken via de pagina

https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
 

maar op deze pagina verschijnt 502 bad gateway nginx

 

Ik ben ingelogd via myproximus

mijn klantnummer is 614******

 

op mijn router is publieke hotspot ingeschakeld. en ik connecteer via het normale wifi nietwerk van mijn bbox3

 

Als de prox medewerkers langskomen kunnen ze je settings eens natrekken.

Heb je dit ook voor via de Myproximus app


In de myproximus app krijg ik enkel de gegevens van mijn werktelefoon


als je naar Mijn producten | Proximus surft dan krijg je geen foutmelding veronderstel ik en op die pagina zie je daar proximus public wifi staan 

 


op die pagina krijg ik een 404 error

 


heb je al eens een andere browser geprobeerd ofwel eens in je browser een in privé pagina openen door de volgende toets combinatie

CTRL SHIFT N 

en dan surfen naar → https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home


Met een andere browser (edge en in private mode) dan krijg ik eerst de aanmeldingspagina, ik log in en krijg daarna direct de 404 pagina

 


Enig idee hoe ik de aandacht krijg van iemand van de proximus medewerkers?

Volgens mij is het echt een probleem met mijn account, ik kan op verschillende pagina’s in myproximus niet in:

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home geeft me een 404 error

https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon geeft me een 502 error

 


het kan inderdaad zijn dat er setting moet aangepast worden maar de proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier om dit eens na te trekken.
  
Ondertussen best zoveel mogelijk (en evt reeds gevraagde) privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).


@proximus kunnen jullie mijn account eens nakijken?


@proximuskunnen jullie mijn account eens nakijken?


ondertussen al 3 dagen geleden…???


@cvangindera Sorry dat we niet vroeger geantwoord hebben.

Allereerst is het nodig dat u de gegevens van uw eigen lijn ziet in My Proximus en als beheerder aangemeld bent. Als dit in orde is, zou het wel moeten lukken om je Public Wifi te activeren. 

Hier vind je de uitleg hoe je dan je Public Wifi kan inschakelen.


Als ik op Mijn Producten klik krijg ik een 404 pagina.

volgens mij is er echt iets mis met mijn account sinds mijn  bedrijf mijn gsm nummer contract heeft overgenomen.

Ik ben de beheerder van mijn klantnummer 614***** enz want ik betaal mijn internet abonnement maar mijn bedrijf betaalt mijn gsm-abonnement.

 

 


FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens de weekends.


Reageer