het kan inderdaad zijn dat er setting moet aangepast worden maar de proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier om dit eens na te trekken.
Ondertussen best zoveel mogelijk (en evt reeds gevraagde) privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).
@proximus kunnen jullie mijn account eens nakijken?
@cvangindera Sorry dat we niet vroeger geantwoord hebben.
Allereerst is het nodig dat u de gegevens van uw eigen lijn ziet in My Proximus en als beheerder aangemeld bent. Als dit in orde is, zou het wel moeten lukken om je Public Wifi te activeren.
Hier vind je de uitleg hoe je dan je Public Wifi kan inschakelen.
Als ik op Mijn Producten klik krijg ik een 404 pagina.
volgens mij is er echt iets mis met mijn account sinds mijn bedrijf mijn gsm nummer contract heeft overgenomen.
Ik ben de beheerder van mijn klantnummer 614***** enz want ik betaal mijn internet abonnement maar mijn bedrijf betaalt mijn gsm-abonnement.
FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens de weekends.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.