Skip to main content
Vraag

Proximus Mail - zomer/winter uur


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

28 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 25 mei 2023

@Pat52 @Argenteus Een aantal klanten ondervindt inderdaad probleem met webmail na de update. Het wissen van de cookies is een tijdelijke oplossing. Ondertussen wordt er gezocht naar de definitieve oplossing. 


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 934 reacties
  • 26 mei 2023

@HadewychT  Blijkbaar heeft de webmail een downgrade gekregen, staat terug op de vorige versie. 

Webadres is nu terug:

https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_1.16.4#/mail

Na de update op 25/05/2023 was het :

https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.6#/mail

 

Dus was er iets grondig verkeerd met de update!

Suggestie aan het Proximus team/ ontwikkelaars : misschien best eerst intern volledig testen alvorens het toe te passen op het brede publiek  met als gevolg , frustraties  , ergernis en klachten .


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • 200 reacties
  • 1 juni 2023

@HadewychT Blijkbaar is de update dd. 25/5 opnieuw actief..

https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.6#/mail

Het probleem ‘tijdstip ontvangen e-mail’, bij beantwoorden  en doorsturen, is nog steeds niet correct?

Ik heb vastgesteld dat dit nu al -/+ zeven maand fout loopt. Wordt het niet hoog tijd om dit eindelijk op te lossen?