Begin september viel mijn vast internet uit. Hiervoor lieten wij een technieker komen die leek aan te geven dat we naar Scarlet zouden zijn overgeschakeld.
Wij hadden echter niets ondernomen om van provider te veranderen, dus we vielen volledig uit de lucht. Bij Scarlet, waar we naar gebeld hebben om te vragen of zij iets ontvingen van ons, vielen ze evenzeer uit de lucht. Er was geen enkel spoor van een aanvraag tot aansluiting van ons te vinden.
Na nog enkele telefoontjes naar de technische dienst kwam gisteren eindelijk weer een technieker van proximus langs. Hij gaf ons een nieuwe modem, en ons internet werkt weer. Eindelijk!
Vandaag kreeg ik echter een bizarre mail van proximus, zeggende dat onze opzegging bevestigd is. Doorklikkend in de mail, die zeker van proximus komt, blijkt dat reeds op 17 augustus onze opzegging zou aangevraagd zijn. Nogmaals, die aanvraag is zeker niet door mij of mijn partner gebeurd.
Nu we eindelijk weer internet hebben, na etteloze telefoontjes naar klantendienst en technische dienst, en na het aankopen van vele gigabytes aan mobiele data, blijkt het probleem toch nog niet opgelost.
Hoe komt het dat proximus denkt dat ons abonnement door ons werd opgezegd? Er is geen enkele aanvraag in die zin van ons uitgegaan. Op basis waarvan is dit gebeurd? Kan dit aub ongedaan gemaakt worden?