Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelProximus Cloud: bestanden komen steeds opnieuw vanzelf in de vuilbak terecht!?
Hallo, sinds enkele weken merken wij bijna dagelijks dat er bestanden zomaar verdwenen zijn van onze Proximus Cloud. Wij kwamen er achter dat de ontbrekende bestanden telkens in de vuilbak van de Cloud staan, soms wel 2500 stuks! We kunnen die dan, 1 per 1, weer aanvinken en herstellen en dan staan ze gelukkig weer op hun plaats. Maar als we dan enkele dagen opnieuw kijken is het weer van dat! Dit kan uiteraard niet blijven duren want het is behoorlijk onhandig. We werken met 2 personen op de Cloud en we zijn er zeker van: géén van ons beiden delete deze files. Kan iemand ons alsjeblieft helpen? Alvast bedankt! Margot
Bladzijde 2 / 2
A
Hey Margot,
Je case is in verdere behandeling. We hadden nog enkele vragen:
Heb je al geprobeerd de cloud installatie volledig te verwijderen op alle toestellen en deze vervolgens opnieuw toe te voegen?
Zijn de verwijderde bestanden, bestanden die je handmatig er in hebt geplaatst of automisch gesynchroniseerd?
Groetjes,
Wenzel
Je case is in verdere behandeling. We hadden nog enkele vragen:
Heb je al geprobeerd de cloud installatie volledig te verwijderen op alle toestellen en deze vervolgens opnieuw toe te voegen?
Zijn de verwijderde bestanden, bestanden die je handmatig er in hebt geplaatst of automisch gesynchroniseerd?
Groetjes,
Wenzel
Hallo Margot,
Momenteel zijn we dit aan het onderzoeken,
je mag ons via deze link je My Proximus gebruikersnaam doorsturen.
Groeten Geert
Momenteel zijn we dit aan het onderzoeken,
je mag ons via deze link je My Proximus gebruikersnaam doorsturen.
Groeten Geert
Het gebeurd verder uit het niets, zonder enige foutmelding of waarschuwingsbericht.
Vanochtend raak ik voor het eerste niet ingelogd op de cloud om mijn intussen helaas dagelijkse routine te starten van alle opnieuw uit hte niets in de vuilbak terecht gekomen files te herstellen (1 per 1, weer aanvinken en herstellen, grrrrr...). Hierbij krijg ik de melding : "Error: returned status code 500 Internal Server Error"
Groetjes,
Margot
Vanochtend raak ik voor het eerste niet ingelogd op de cloud om mijn intussen helaas dagelijkse routine te starten van alle opnieuw uit hte niets in de vuilbak terecht gekomen files te herstellen (1 per 1, weer aanvinken en herstellen, grrrrr...). Hierbij krijg ik de melding : "Error: returned status code 500 Internal Server Error"
Groetjes,
Margot
Oei Wenzel, het zou kunnen dat het toch Office 365 is op de eerste PC... sorry, dat kreeg ik even verkeerd door.
Groetjes,
Margot
Groetjes,
Margot
Hallo Wenzel, dankjewel voor je reactie. Wij gebruiken de Proximus Cloud op de Laptop met Windows Office 2016 en op (2) vaste PC's, waarvan 1 met Windows Office 2013. De andere PC staat ergens anders dus dat moet ik bij gelegenheid even nakijken. Hopelijk kun je hier alvast in afwachting mee verder?
Vriendelijke groetjes,
Margot
Vriendelijke groetjes,
Margot
A
Hey Margot,
We hebben juist nog enkele vraagjes:
Met welke toestellen gebruik je de Cloud? En welke software+versie draait er op?
Krijg je een foutmelding of waarschuwingsbericht, of gebeurt het uit het niets?
Groetjes,
Wenzel
We hebben juist nog enkele vraagjes:
Met welke toestellen gebruik je de Cloud? En welke software+versie draait er op?
Krijg je een foutmelding of waarschuwingsbericht, of gebeurt het uit het niets?
Groetjes,
Wenzel
We vroegen dit na aan het bevoegde team en koppelen zo spoedig mogelijk terug, Margot.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.