Beantwoord

Proximus Cloud: bestanden komen steeds opnieuw vanzelf in de vuilbak terecht!?

  • 26 November 2018
  • 32 reacties
  • 589 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Hey Margot,

Je case is in verdere behandeling. We hadden nog enkele vragen:
Heb je al geprobeerd de cloud installatie volledig te verwijderen op alle toestellen en deze vervolgens opnieuw toe te voegen?
Zijn de verwijderde bestanden, bestanden die je handmatig er in hebt geplaatst of automisch gesynchroniseerd?

Groetjes,
Wenzel
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Margot,

Momenteel zijn we dit aan het onderzoeken,

je mag ons via deze link je My Proximus gebruikersnaam doorsturen.

Groeten Geert
Het gebeurd verder uit het niets, zonder enige foutmelding of waarschuwingsbericht.
Vanochtend raak ik voor het eerste niet ingelogd op de cloud om mijn intussen helaas dagelijkse routine te starten van alle opnieuw uit hte niets in de vuilbak terecht gekomen files te herstellen (1 per 1, weer aanvinken en herstellen, grrrrr...). Hierbij krijg ik de melding : "Error: returned status code 500 Internal Server Error"
Groetjes,
Margot
Oei Wenzel, het zou kunnen dat het toch Office 365 is op de eerste PC... sorry, dat kreeg ik even verkeerd door.
Groetjes,
Margot
Hallo Wenzel, dankjewel voor je reactie. Wij gebruiken de Proximus Cloud op de Laptop met Windows Office 2016 en op (2) vaste PC's, waarvan 1 met Windows Office 2013. De andere PC staat ergens anders dus dat moet ik bij gelegenheid even nakijken. Hopelijk kun je hier alvast in afwachting mee verder?
Vriendelijke groetjes,
Margot
Hey Margot,

We hebben juist nog enkele vraagjes:
Met welke toestellen gebruik je de Cloud? En welke software+versie draait er op?
Krijg je een foutmelding of waarschuwingsbericht, of gebeurt het uit het niets?

Groetjes,
Wenzel
Reputatie 7
Badge +4
We vroegen dit na aan het bevoegde team en koppelen zo spoedig mogelijk terug, Margot.

Reageer