Vraag

Ping heel hoog tijdens het gamen

  • 16 December 2021
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Ik heb een vraagje. Mijn kinderen spelen graag Fortnite, maar in mijn dochter haar kamer is de Ping altijd heel erg hoog, rond de 300. Soms daalt het eventjes maar na paar seconden gaat het terug om hoog. Soms zit het wel over de 1000. Kunnen wij hier iets aandoen? Aanpassingen aan de PlayStation of WiFi of ligt het probleem niet bij ons?

Alvast bedankt,

Amanda

 

 


6 reacties

welke ping waarde krijg je via https://www.speedtest.net/

en via Speedtest Proximus

Reputatie 2

Bij beide 14 ping.

Ik heb daarstraks even getest met de playstation aan te sluiten met de kabel en dan bleef de ping rond 45 ping, maar onder de 40 ging hij niet.

best in afwachting dat een prox medewerker morgen terug langskomt, van het zelfde te doen als hier voorgesteld werd → 

bijkomende info: 

zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 2

best in afwachting dat een prox medewerker morgen terug langskomt, van het zelfde te doen als hier voorgesteld werd → 

bijkomende info: 

zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Martin bedankt voor uw antwoord.

Het zou super zijn als ze er iets kunnen aandoen.

Reputatie 7
Badge +3

@Amanda85 

Je mag je huidige klantnummer toevoegen op je profiel, op het klantnummer dat je hebt vermeld op je profiel vind ik helaas geen actieve producten op terug.

 

Groeten

Geert

Reputatie 2

@Amanda85

Je mag je huidige klantnummer toevoegen op je profiel, op het klantnummer dat je hebt vermeld op je profiel vind ik helaas geen actieve producten op terug.

 

Groeten

Geert

Beste Geert

klantennummer is aangepast.

Staat nu op mijn man zijn naam wegens sociaal tarief.

Alvast bedankt

Reageer