Skip to main content
Vraag

opname hapert, en beeld en geluid

  • 7 augustus 2022
  • 8 reacties
  • 540 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

Sinds wij overgestapt zijn maar een android box van Proximus ondervinden wij veel problemen, opname hapert, en beeld en geluid komen soms niet overeen.

Android box afleggen en terug aan helpt voor het geluid en beeld , maar de haperingen in de opnames blijven , ook doet het internet soms ambetant door plots even geen verbinding te maken 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • 34035 reacties
  • 7 augustus 2022

Is je V7 decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan de bbox, als dit niet zo is en je de mogelijkheid hebt om de V7 voorlopig met een netwerkabel te verbinden is het best van hem zo eens te proberen. De Proximus medewerkers kunnen ook morgen als ze terug langskomen eens een instelling aanpassen en je lijn ook checken op fouten.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 augustus 2022

Gisteren nog eens een film opgenomen, maar in plaats van wifi met een internet kabel en er zitten ook terug haperingen in de opgenomen film.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 15 augustus 2022
Martin schreef:

Is je V7 decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan de bbox, als dit niet zo is en je de mogelijkheid hebt om de V7 voorlopig met een netwerkabel te verbinden is het best van hem zo eens te proberen. De Proximus medewerkers kunnen ook morgen als ze terug langskomen eens een instelling aanpassen en je lijn ook checken op fouten.

Beste,

 

Hebben ze ondertussen al eens kunnen na kijken ? Want mijn internet zelf is ook achteruit aan het gaan .


Martin
  • 34035 reacties
  • 15 augustus 2022

Neen,  want de Proximus forummedewerkers (moderators) komen morgen pas terug langs hier.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2229 reacties
  • 17 augustus 2022

@Timdl 

je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel dan kijk ik je aansluiting eens na.

 

Groeten

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2022
GeertC schreef:

@Timdl

je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel dan kijk ik je aansluiting eens na.

 

 

Hoi deze is nu ingevuld

Mvg


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2229 reacties
  • 17 augustus 2022

@Timdl 

je maakt gebruik van een wifi booster zie ik.

Heb je de bbox3, de wifi booster en de decoder al eens herstart, (stroom uit/in)?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2022
GeertC schreef:

@Timdl

je maakt gebruik van een wifi booster zie ik.

Heb je de bbox3, de wifi booster en de decoder al eens herstart, (stroom uit/in)?

 

Geert

Ja deze zijn vandeweek allemaal al eens herstart