Beste,
Sinds donderdag 26 december heb ik het probleem dat mijn modem telkens wegvalt, hij verliest verbinding met het internet, heb al 2 keer naar technische dienst gebeld, maar dan komen ze af met telkens het zelfde tafereel herstart je modem, we bekijken het verder, na een herstart werkt het weer en zeggen ze, het werkt weer, bel nog eens terug naar als het niet werkt.
dit heeft effect voor maximaal 1 dag, heb hen dat ook al uitgelegd maar ze doen niets met deze info, ik heb mijn modem sinds 26 december dagelijks 1 a 2 keer moeten herstarten, kan er aub een deftige oplossing komen.
de aansluiting is pas gemaakt 17 november aangezien het een nieuwbouw betreft, mijn buur heeft soms ook last de laatste dagen van tragere verbinding en tv die lang moet laden met Proximus, geen wegval bij hem, misschien moet er eens gekeken worden naar de bekabeling aan de straatkant.
ik probeer ook via myproximus te herstarten, maar wanneer het probleem zich voordoet krijg ik volgende melding
Je Internet Box is bezig
De actie kan niet worden uitgevoerd omdat de Internet Box bezet is. Probeer het later opnieuw.
dit bij een normale zowel als bij geavanceerde herstart.
gelieve graag een deftige oplossing, dit is totaal niet waarvoor betaald wordt en is totaal niet werkbaar. Ik heb al maar 50mbit, maar met een stabiele verbinding zou ik hier nog mee kunnen leven.
klantennummer: *****
Moderator heeft deze post aangepast. Privé gegevens verwijderd wegens het om een publiek forum gaat.