Vraag

modem

  • 6 March 2023
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Is t mogelijk om je modem op een ander adres te gebruiken?


5 reacties

Als het op een proximus aansluiting zou dit moeten lukken.

er is reeds bestaande proximus aansluiting maar t abo van de klant op dit leveradres gaat stopgezet worden, echter is mijn abo nog steeds lopende maar weliswaar voor een ander leveradres, mijn vorig adres, de vraag is of ik de modem van mijn oud adres kan gebruiken op mijn nieuw adres en dit nadat t abo van de vorige bewoner is stopgezet?

Als het abonnement van de klant op dit adres stopgezet wordt zal ook het VDSL signaal niet meer op die lijn actief zijn, dus als je die modem daar aansluit zal hij geen signaal meer zien. Ik verondersteld dus uit hetgeen je beschrijft dat je gewoon verhuist naar dit adres waar de klant zijn abonnement stopzet. zie info hoe een verhuis verloopt → Verhuis Internet, TV op je nieuwe adres | Proximus  

Eens dit geregeld zal er VDSL signaal  op je lijn terug binnenkomen en kan je uw modem op dit adres gebruiken.

Klopt, t gaat om een verhuis, echter is er op afspraakdatum geen technieker komen opdagen, nieuwe afspraak is pas voor eind maart, maar ik woon er sinds vorige week en geen internet, is back to the stone ages hé…. daarmede deze post...

 

Reputatie 7
Badge +3

@Xriiztov Dag, onze excuses alvast. ik heb het laten escaleren en het vroegste wat kan is 14/3 . Je gaat hierover bericht krijgen. Ik zal alvast extra data voorzien op je mobiele nummer. Groetjes

Reageer