Beantwoord

Mail versturen werkt niet meer, ontvangen wel. (skynet)

  • 3 January 2024
  • 33 reacties
  • 657 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Marleen Devisser Aangezien het wel lukt via de webmail en niet via het mailprogramma lijkt het probleem toch daar te liggen. Helaas kunnen wij dit niet voor je nakijken.

Ja Daisy, dat lukt wel. Alleen is dit heel omslachtig, gezien alle mails (ook van onze kennel) zich  in mijn inbox van “ microsoft office outlook 2007”  bevinden en hierop dus niet gewoon meer kan antwoorden. Tevens bevat mijn outlook 2007 2 mailadressen, waar van dit van de kennel en dit kan ik zelfs niet opgeladen krijgen in windows outlook of webmail (= kasserver , website opgemaakt in Duitsland ) 

Reputatie 7
Badge +5

@Marleen Devisser Kan je wel nog mails versturen via onze webmail? 

Ticket ingevoerd 

@Marleen Devisser 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste Emvege,

Sedert de aanpassing die door proximus gevraagd werd om mailbox te beveiligen, kan ik ook geen e-mails meer versturen. Ook jou tip helpt jammer genoeg niet :-(.

Reeds contact gehad met helpdesk, van kaske naar de muur gestuurd totdat ik naast alle andere onzinnige antwoorden melding kreeg: neem maar contact op met microsoft.

Ik werk nog steeds met microsoft office outlook 2007. Alles geprobeerd maar niks helpt :-(.  Gezien wij erkende hobbyfokker zijn, is onze mail onmisbaar 

Hopelijk kent iemand de oplossing voor ons probleem, bij voorbaat dank

Marleen 

Reputatie 7
Badge +5

@J.Janssen Is het gelukt met bovenstaande tips?

Reputatie 2

Beste, ik heb hetzelfde probleem gehad een maand geleden en kreeg toen van Martin volgend antwoord waarmee ik geholpen was :

“Ter info: Nu is beveiligde verificatie voor de uitgaande mailserver inderdaad nodig owv veiligheidsredenen en moeten login en paswoord ook voor die uitgaande server gebruikt worden.

In deze link vind je alle uitleg terug om je mailbox juist in te stellen.

Wie liever Skynet POP3 gebruikt voor het ontvangen van e-mails, gebruikt het volgende adres:
pop.proximus.be. Poort: 995”

Hopelijk lukt dit voor jou ook  :-)

Groeten, Marc

Reageer