Vandaag ontving ik een bericht dat het wachtwoord van mijn mailbox werd gewijzigd omdat er spam via deze inbox werd vastgesteld. Ik werd doorverwezen naar proximus.be/spam.
Om een nieuw wachtwoord in te stellen moet ik via MyProximus gaan, maar dat lukt niet:
- Ik ben momenteel geen Proximus-klant meer en had dus geen MyProximus-account.
- Ik heb intussen een MyProximus-account aangemaakt via itsme, met het e-mailadres, maar de mailbox zelf is daar niet aan gekoppeld.
- Ik kan de mailbox niet zelf koppelen: ik heb geen klantennummer, en mijn gsm-nummer dateert van na mijn periode bij Proximus.
- Bij "wachtwoord wijzigen" krijg ik de melding dat ik eerst iets moet aanpassen in mijn Proximus-instellingen.
Ik ontvang de mails nog wel via een doorstuurregel naar een ander adres, maar ik kan niet meer inloggen op de mailbox zelf.
Mijn vraag: hoe kan ik deze mailbox aan mijn MyProximus-account koppelen, of hoe kan ik anders het wachtwoord opnieuw instellen? Als dat niet mogelijk is, wil ik als laatste optie de mailbox laten afsluiten, maar ik heb uiteraard liever opnieuw toegang.
Alvast bedankt voor uw hulp.