Skip to main content
Vraag

Login oud Skynet webmail

• August 25, 2026
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Vandaag ontving ik een bericht dat het wachtwoord van mijn mailbox werd gewijzigd omdat er spam via deze inbox werd vastgesteld. Ik werd doorverwezen naar proximus.be/spam.

Om een nieuw wachtwoord in te stellen moet ik via MyProximus gaan, maar dat lukt niet:

• Ik ben momenteel geen Proximus-klant meer en had dus geen MyProximus-account.
  • Ik heb intussen een MyProximus-account aangemaakt via itsme, met het e-mailadres, maar de mailbox zelf is daar niet aan gekoppeld.
  • Ik kan de mailbox niet zelf koppelen: ik heb geen klantennummer, en mijn gsm-nummer dateert van na mijn periode bij Proximus.
  • Bij "wachtwoord wijzigen" krijg ik de melding dat ik eerst iets moet aanpassen in mijn Proximus-instellingen.

Ik ontvang de mails nog wel via een doorstuurregel naar een ander adres, maar ik kan niet meer inloggen op de mailbox zelf.

Mijn vraag: hoe kan ik deze mailbox aan mijn MyProximus-account koppelen, of hoe kan ik anders het wachtwoord opnieuw instellen? Als dat niet mogelijk is, wil ik als laatste optie de mailbox laten afsluiten, maar ik heb uiteraard liever opnieuw toegang.

Alvast bedankt voor uw hulp.

3 reacties

Martin
  • August 25, 2026

@Mgoossens Best geen privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen.
Die privégegevens zoals mailadressen enz.. kan je wel gerust in het veld "Ticket" zetten, via je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent).; aangezien Privé velden uit privacy redenen enkel zichtbaar zijn voor Proximus-medewerkers! Vul er zoveel gegevens in die nuttig kunnen zijn voor de PX-medewerkers om je vlot te kunnen verder helpen.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".
Meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht hier gepost hebt kun je uw bericht nog editeren,
door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken
en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen,
anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren
.

Nu in verband met je mailbox skynet.be die zou je inderdaad nog moeten kunnen gebruiken zelfs als je geen klant meer bent bij Proximus.

Aangezien je het niet lukt om terug in je mailbox in te loggen zal het afwachten zijn tot een PX-medewerker je morgen hiermee kan verder helpen. 

• Auteur
  • Apprentice
  • August 25, 2026

Bedankt Martin, dit is aangepast. 

Martin
  • August 25, 2026

@Mgoossens Je kan ondertussen ook altijd eens proberen of het je lukt om in te loggen via https://webmail.proximus.be maar als die ontkoppeld is door PX dan zal er ook geen beweging in te krijgen zijn.