Ik heb een Linksys Cisco EA4500 op mijn BBOX3 aangesloten.
Ik heb deze aan de praat gekregen zoals hier werd aangegeven bij “Je router gebruiken als wifi-toegangspunt”: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_router_install/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/je-priverouter-instellen-als-draadloze-router.html
Ik geraak via de Cisco-router op internet, dus dat is al OK. Maar ik zou het wachtwoord en de naam van het netwerk nog willen wijzigen.
Nu heb ik via mijn BBOX (192.168.1.1) gezien dat de Cisco een IP-adres heeft gekregen (192.168.1.48).
Echter geraak ik niet meer aan de instellingen van de Cisco door naar het IP-adres te gaan (192.168.1.48). Hoe kan ik de instellingen van mijn Cisco nu wijzigen?
Ik probeer dit allemaal draadloos, aangezien mijn huidige pc geen ethernet-connectie-heeft.
Verder zou ik achter de Cisco-router vervolgens mijn decoder van mijn Proximus TV via ethernet-kabel willen aansluiten.
Op die manier heb ik eigenlijk in de woonkamer waar de TV-decoder staat ook opnieuw een sterk wifi-signaal.
Kan iemand me hier verder mee helpen?