Beantwoord

Internetvolume direct op

  • 16 July 2021
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Ik heb een internetabonnement ‘start pack’ dat al sinds jaar en dag volstaat qua verbruik (100 gb per maand).

Maar plots was het deze maand na 6 dagen al opgebruikt. Ik heb inmiddels 9 pakketen van 20gb extra aangekocht, en is dit na 1 week ook weer op. Ik heb een update gedaan van mijn windows begin deze maand, en dacht dat daar ook de oorzaak lag van het feit dat mijn oorspronkelijke volume snel op was. Maar deze week is mijn dataverbruik normaal, en toch vliegt het er door…   

Ik heb al een medewerker van proximus gecontacteerd, die me niet kon helpen, en me doorverbonden heeft naar een nummer waar ik na 20 minuten wachten maar heb opgehangen.

Kan hier een technische oorzaak liggen aan het probleem?

Kan ik op een bepaalde manier kijken waar die data naartoe gaat?

Kan ik zien of er iemand anders misschien aan het meesurfen is?

Kan ik het paswoord van mijn modem veranderen?

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 16 July 2021, 14:55

Bekijk origineel

1 reactie

bv. PC Tips - Windows 10 - Dataverbruik bekijken 

Je zou ook je dataverbruik kunnen beperken → Hoe kun je je dataverbruik beperken in Windows 10  om zo vast te stellen of je dataverbruik dan niet zo vlug er door vliegt en dan weet je ook dat het hoog verbruik al dan niet door je pc/laptop veroorzaakt wordt.

Je kunt je wachtwoord van je wifi in je bbox veranderen indien je denkt dat iemand van de buren mee surft .

→ Wachtwoord van je modem | Proximus

Reageer