Beantwoord

Internetsnelheid weer gehalveerd



Toon eerste bericht

53 reacties

Is dit na het uitvoeren van de lijntest?

Je staat nu met een profile 8b zie ik ipv 17a , er zal niets anders opzitten dan dat een proximus forummedewerker die verder natrekt wat er met je lijn aan de hand is.

 

Reputatie 1

Het is vandaag niet beter:

 

Ter info: je zou ook eens zelf een lijntest (TBF) kunnen initiëren:

  • - Bellen naar het nummer 0800 22424.
    - Wanneer je telefoonnummer gevraagd wordt, geef het lijn nummer in.
    - Er wordt eventueel naar je klantennummer gevraagd (vind je ook op je factuur).
    - Er wordt nu een lijntest gestart (TBF).
    - Negeer de ganse boodschap, maar haak niet in voor de lijn verbroken wordt.
    - De internetverbinding zal kort verbroken worden, je komt eerst op je startprofiel, waarna DLM terug opgestart wordt.

Indien dit geen verbetering geeft, dan toch best wachten tot iemand van het proximus forumteam je verder kan helpen.

Reageer