Vraag

Internet hapert

  • 30 September 2020
  • 29 reacties
  • 631 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Badge +4

Ik vrees dat 100 Gb met een start te weinig is om veel te streamen, in 1 2 3 is dat opgebruikt.

Kan iemand voor mij controleren of ik over m’n limiet ben :scream:  zelf kan ik er nl niet bij ik krijg nog steeds een 404 en nu hapert m’n internet wederom terwijl ik dacht dat downloadlimieten waren opgeschort. Dus als iemand even zou willen kijken… Alvast bedankt !!:wink:

Reputatie 7
Badge +3

Kan iemand voor mij controleren of ik over m’n limiet ben :scream:  zelf kan ik er nl niet bij ik krijg nog steeds een 404 en nu hapert m’n internet wederom terwijl ik dacht dat downloadlimieten waren opgeschort. Dus als iemand even zou willen kijken… Alvast bedankt !!:wink:

je bent nog niet over je limiet, je hebt nog 2988 GB ter beschikking.

 

Geert

Badge +4

Kan iemand voor mij controleren of ik over m’n limiet ben :scream:  zelf kan ik er nl niet bij ik krijg nog steeds een 404 en nu hapert m’n internet wederom terwijl ik dacht dat downloadlimieten waren opgeschort. Dus als iemand even zou willen kijken… Alvast bedankt !!:wink:

Via welke browser surf je op het internet ? en Heb je dit op andere browsers ook ?

Reageer