Vraag

Internet hapert

  • 30 September 2020
  • 29 reacties
  • 634 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik werk niet via WiFi mijn Wifi, sharing en hotspot staat uit. Ik werk alleen via de utp kabel.


hi kan je even je klantennr toevoegen aan je profile ?
dan bekijken we dit voor je

Ja dan zal het best zijn dat iemand van het Proximus forumteam eens je lijn test of er eventueel fouten/onderbrekingen vast te stellen zijn

krijg je eventueel ook met een ander pc/laptop verbonden met een ethernet kabel het zelfde probleem.

Als je de www.speedtest.net uitvoert haal je dan nog voldoende snelheid.

Ik werk niet via WiFi mijn Wifi, sharing en hotspot staat uit. Ik werk alleen via de utp kabel.

bij wijze van rest zou je eens “One SSID” kunnen deactiveren indien die actief staat op je bbox om te kunnen vaststellen of het daar iets mee te maken heeft :

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
 * Hierdoor kun je na de deactivatie weer verschillende namen kiezen voor de verschillende wifi frequentie banden
en tevens de WiFi kanalen terug wijzigen via de GUI van de bbox.
Ook kan je later indien gewenst "One SSID" terug activeren, bv. nadat de oorzaak van het probleem zou gevonden zijn.

Reageer