Vraag

Internet box/booster

  • 1 February 2024
  • 34 reacties
  • 503 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Beste allen,

Wie kan mij helpen juist meer dan een uur gechat met de klantendienst eerst gebeld met technische dienst, complete Kafka !

Eergisteren heb ik een internet box/booster besteld. 

Zou gisteren geleverd worden, nu nog niets gehoord, geen enkel bericht van bPost.

Volgens de technische dienst verzonden moest gisteren geleverd worden, volgens de klantendienst na een uur chatten “geen idee” wat er is.

Bij bPost niets bekend ook kan Proximus geen barcode van de verzending geven sturen al drie keer de barcode voor het terugzenden van de oude toestellen.

Het forum heeft mij al eerder geholpen, daarom dat ik mijn toevlucht weer hiertoe neem.

Hebben jullie een oplossing hoe ik aan mijn toestellen kom.


34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 

ik noteer het en volg op zo gauw het mogelijk is.

mvg, 

Tina

Reputatie 4
Badge +2

👍

@tina.b  @HadewychT 

Als op initiatief van Proximus een decoder zoals de v5 uit roulatie wordt genomen en vervangen wordt door een type v7 ontvangt men hier blijkbaar een e-mail over. Ontvangt men deze e-mail ook als de klant in zijn/haar instellingen via MyProximus alles wat betreft nieuwsbrieven en dergelijke uitgeschakeld heeft?

Dat is geen probleem dat heeft daar niets mee te maken.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

klopt, ik denk ook dat dat soort info moet blijven komen, we vragen het na

groeten

Tina

@tina.b  Ik ben benieuwd. Bedankt om het na te vragen.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018  Dit is in orde dacht ik.

@rsca_rsca

klopt, ik denk ook dat dat soort info moet blijven komen, we vragen het na

groeten

Tina

 

@tina.b  Is hier reeds meer info over?

Reputatie 4
Badge +2

Geweldig opgelost door het Forum, alle toestellen geleverd.

Alles werkt nu perfect TV-Box grote verbetering tegen oude systeem. Heb de booster maanden niet moeten resetten (in het verleden meerdere malen per dag!).

Bediening TV-Box wel gecompliceerder dan vroeger o.a. wissen opgenomen programma’s, misschien verbeterd bij volgende update.

Nogmaals dank aan het hele team voor de hulp.

Reageer