Geweldig opgelost door het Forum, alle toestellen geleverd.
Alles werkt nu perfect TV-Box grote verbetering tegen oude systeem. Heb de booster maanden niet moeten resetten (in het verleden meerdere malen per dag!).
Bediening TV-Box wel gecompliceerder dan vroeger o.a. wissen opgenomen programma’s, misschien verbeterd bij volgende update.
Nogmaals dank aan het hele team voor de hulp.
@rsca_rsca
klopt, ik denk ook dat dat soort info moet blijven komen, we vragen het na
groeten
Tina
@tina.b Is hier reeds meer info over?
@Hans_018 Dit is in orde dacht ik.
@tina.b Ik ben benieuwd. Bedankt om het na te vragen.
@rsca_rsca
klopt, ik denk ook dat dat soort info moet blijven komen, we vragen het na
groeten
Tina
Dat is geen probleem dat heeft daar niets mee te maken.
@tina.b @HadewychT
Als op initiatief van Proximus een decoder zoals de v5 uit roulatie wordt genomen en vervangen wordt door een type v7 ontvangt men hier blijkbaar een e-mail over. Ontvangt men deze e-mail ook als de klant in zijn/haar instellingen via MyProximus alles wat betreft nieuwsbrieven en dergelijke uitgeschakeld heeft?
@Hans_018
ik noteer het en volg op zo gauw het mogelijk is.
mvg,
Tina
Dag Tina,
Graag mijn 2 stuks TV boxen6 vervangen door 2x TV Box 7 als dat gaat.
Hartelijk dank.
@Hans_018
mmm, nee die zit er precies niet bij, excuses
order was toen al lopende en we konden niet toevoegen
je wil een TVbox 6 vervangen door een 7?
Laat maar weten, dan passen we aan
groeten
Tina
Tina, hartelijk dank aan u en uw collega’s voor de hulp en zeker ook voor het geduld..
Wat nu mankeert is de op 13/02 (13° natuurlijk gevaarlijke datum) toegezegde TV Box. Komt misschien ook nog.
@Hans_018
klopt, heb net bericht gekregen dat toestellen inderdaad eindelijk onderweg zijn…
eind goed al goed?
mvg
Tina
Krijg juist bericht van bPost dat het pakje onderweg is.
Bedankt voor jullie hulp.
Helaas nog niet gedaan op 13/02 e-mail ontvangen dat er een nieuwe TV-box komt:
“We hebben gemerkt dat je nog een oude versie van onze TV Box hebt die niet meer voldoet aan de normen voor een optimale TV-ervaring. Met een nieuwe TV Box krijg je een betere TV-ervaring en steeds de nieuwste updates. Daarom vervangen wij je oude TV Box zonder installatiekosten(zie serienummer hier onderaan vermeld).”
- “Je oude TV Box stopt met werken enkele weken nadat de nieuwe is geleverd. Sluit dus zo snel mogelijk je nieuwe aan.
- Je opnames van de laatste 60 dagen worden automatisch overgezet naar je nieuwe TV Box. Opnames ouder dan 60 dagen kunnen niet worden opgeslagen”
Wat is er waar
1.komt er een nieuwe box
2.wordt de oude box uitgeschakeld?
Graag weeral jullie hulp.
Martin, trouwe helper, bedankt voor je snelle antwoorden!
Voor vraag 2 dan zou ik ook voor die tweede decoder een nieuwe hebben, zodat ze gelijk zijn. Gaat dat?
Daarvoor wacht je best het antwoord af van een Proximus moderator als die hier de draad opneemt.
Voor vraag 2 dan zou ik ook voor die tweede decoder een nieuwe hebben, zodat ze gelijk zijn. Gaat dat?
Iets nieuws. Ik ga er van uit dat er geen nieuwe Internet Box komt.
Maar gisteren kreeg ik een e-mail dat er een nieuwe decoder verstuurd is en dat de oude uitgeschakeld wordt.
Vraag 1 is kan deze nieuwe decoder werken met de oude bBox?
Vraag 2 ik heb 2 decoders en zou deze graag gelijk houden.
Kunnen jullie me aub nog een keer helpen?
Vriendelijk dank.
Vraag 1 is kan deze nieuwe decoder werken met de oude bBox?
Die werkt ook met de oude decoder
Vraag 2 ik heb 2 decoders en zou deze graag gelijk houden.
Als je de nieuwe ontvangt en de oude wordt gedeactiveerd dan blijf je in totaal inderdaad 2 decoders houden die zullen geregistreerd staan op je lijn.
Iets nieuws. Ik ga er van uit dat er geen nieuwe Internet Box komt.
Maar gisteren kreeg ik een e-mail dat er een nieuwe decoder verstuurd is en dat de oude uitgeschakeld wordt.
Vraag 1 is kan deze nieuwe decoder werken met de oude bBox?
Vraag 2 ik heb 2 decoders en zou deze graag gelijk houden.
Kunnen jullie me aub nog een keer helpen?
Vriendelijk dank.
Dag Tina,
Bedankt voor je hulp ik heb ook gezien dat de oude toestellen als teruggestuurd staan.
De levering van de nieuwe toestellen is niet zo dringend, bij de overgang op fiber komen deze toch.
Nogmaals dank voor je hulp.
Met vriendelijke groeten,
Hans
@Hans_018
de opgezegde toestellen staan ingegeven als teruggebracht, dus daar mag niets meer over binnenkomen.
we contacteren nu de verzendingsdienst om te vragen waarom de nieuwe toestellen nog niet verzonden zijn.
groeten
Tina
Weten jullie al iets voor mij, vanmorgen weer een SMS dat mijn oude toestellen nog niet terug zijn.
Hoe kan ik de bestelling die intern verdwenen is laten annuleren?
Dag @Hans_018 @tina.b kijkt momenteel na, ze zal je verder informeren!